اجتماعی 00:23 - 05 خرداد 1394
رییس انجمن متخصصان داخلی:
رییس انجمن متخصصان داخلی ایران گفت: هرچند ممکن است تعرفه‌های پزشکی در برخی تخصص‌ها و درآمد گروهی از پرستاران به‌حق نباشد و باید افزایش یابد، اما عده‌ای این افزایش تعرفه را تحمل نمی‌کنند و به آن برچسب‌های غیرواقعی می‌زنند.

عده‌ای نمی‌توانند افزایش تعرفه‌های پزشکی را تحمل کنند

دکتر ایرج خسرونیا در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه علوم پزشکی تهران، کاهش هزینه‌های پرداختی از جیب مردم را یکی از دستاوردهای مهم طرح تحول نظام سلامت دانست و افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان‌های دولتی، مردم دیگر دغدغه مالی ندارند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اجرای این طرح در سال‌جاری ادامه دارد و بودجه آن همانند سال گذشته تعیین شده است، گفت: هر طرحی در کنار مزایای خود نواقص و اشکالاتی دارد که باید به مرور زمان رفع شود.

رییس انجمن متخصصان داخلی ایران ادامه داد: در اجرای این طرح فشار کاری در بیمارستان‌های دولتی بیشتر و باعث شده است مردم برای درمان همه بیماری‌های خود به مراکز دولتی مراجعه کنند. در نتیجه این مراجعه بیش از ظرفیت، کیفیت خدمات ارائه ‌شده را کاهش می‌دهد. بنابراین این مشکل باید مورد بازبینی قرار گیرد.

خسرونیا با اشاره با اینکه بیشتر پزشکان و مردم از اجرای این طرح رضایت دارند، بیان کرد: ممکن است تعرفه پزشکی در برخی تخصص‌ها و درآمد گروهی از پرستاران در اجرای این طرح به حق نباشد که باید افزایش یابد، اما عده‌ای این افزایش تعرفه را نمی‌توانند تحمل کنند و به آن برچسب‌های غیرواقعی می‌زنند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح انتقادات غیرکارشناسانه‌ای مطرح شد، افزود: هزینه کردن در بخش سلامت و نیز آموزش و پرورش، هدر رفتن منابع نیست، بلکه به نوعی سرمایه گذاری است، چرا که در آینده جامعه‌ای سالم خواهیم داشت و این افراد محور تولید، رونق و پیشرفت قرار می‌گیرند.

خسرونیا به نکات موفقیت‌آمیز این طرح اشاره کرد و گفت: ارائه بسته‌های خدمتی در فواصل زمانی معین، ارتقای کیفیت خدمات ویزیت در بیمارستان‌های دولتی و حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان‌های دولتی از مهم‌ترین مزیت‌های این طرح است.

انتهای پیام


6443920
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی روز روانشناس را تبریک گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک از پاکسازی اراضی شهرک صنعتی این شهرستان به مناسبت هفته زمین پاک خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رفیعی گفت: تکلیف مدیریت اجرایی پسماند‌های الکترونیکی در کشور مشخص نیست و کاملا غیر اصولی مدیریت می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد که کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی ۵ ساله حذف می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس شورای اسلامی شهر تهران از آغاز به کار ۳۵۲ هیات امنای محلات شهر تهران، همزمان با روز شورا‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش «با زمین مهربان باشیم» به عنوان دومین پویش سال ١٤٠٣ به اجرا در آمد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با ۵ اردیبهشت‌ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس پویش فرهنگی به مناسبت این روز در پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است