استانی 05:56 - 10 آبان 1393
قزوین - ایرنا- 'ولی الله محمد بیگی' یکی از جانبازان 70 درصد دفاع مقدس، پس از 33 سال جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش ایرنا، وی در سال 1342 در شهر ضیاآباد متولد و در 17 سالگی در حالیکه دانش آموز بود به جبهه ها اعزام شد و در 13 دیماه سال 1360 در منطقه پاوه بر اثر اصابت گلوله از ناحیه نخاع آسیب دید و به درجه جانبازی نایل آمد.



شهید محمد بیگی سال ها در رشته های ورزشی زورخانه ای، وزنه برداری و شنای جانبازان فعالیت می کرد. وی از سال 1384 تاکنون رکورددار شنای 1500 متر جانبازان کشور بود.



وی که مدتی در بیمارستان بوعلی قزوین بستری بود، جمعه شب در این بیمارستان به رحمت حق پیوست.



پیکر مطهر شهید محمدبیگی، ساعت 10 صبح امروز (شنبه) مصادف با هفتمین روز از محرم و ایام سوگواری امام حسین(ع)، با حضور مردم قدرشناس قزوین از امامزاده اسماعیل(ع) به سمت گلزار شهدای قزوین تشییع خواهد شد.



به همین مناسبت آیت الله 'هادی باریک بین' نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، 'مرتضی روزبه' استاندار و 'نادر نصیری' مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام مشترکی صادر کردند.



در بخشی از این پیام آمده است: بار دیگر آسمان ملکوتی دیار صلحا و شهدای ایران اسلامی، جانباز دیگری را از دست داد، جانباز 70 درصد، ولی اله محمدبیگی که بیش از 30 سال در تمامی صحنه های فرهنگی و اجتماعی، با تحمل مشقات حاصله از مقام منیع جانبازی، همواره مدافع انقلاب و ولایت فقیه بود، سرانجام با عروج ملکوتی خود و کسب فیض عظمای شهادت، نوای دلنشین کاروانیان طریق عشق و ایثار و شهادت را در ماه سرخ حسینیان، زمزمه ای دیگر نمود.



این پیام می افزاید: اینجانبان، به نوبه خود، شهادت و عروج آسمانی این پرنده سبکبال را که سال های طولانی در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، در راه حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی، حضوری ارزشمند و مستمر داشت، به خانواده معزز و محترم ایشان و همچنین همسنگران آن مجاهد صبور و ملت شریف ایران، به خصوص مردم شهید پرور استان قزوین، تسلیت و تهنیت عرض نموده، رضوان و غفران الهی را برای او که سال های مدید، آلام و رنج های ناشی از جنگ تحمیلی را در پیکر مطهر خود، با بردباری و تحمل کرد، از خداوند متعال مسالت می نماییم.



7389/ 614**1613 ** 1551

انتهای پیام /*


5085690
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است