استانی 14:28 - 28 شهریور 1397

تبیین و ترویج پیام مکتب عاشورایی در جامعه مورد توجه قرار گیرد

سید علی آقازاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، در حاشیه برگزاری مراسم تاسوعای حسینی در اراک، اظهار داشت: هر سال که می گذرد نه‌ تنها حماسه عاشورایی کمرنگ نمی شود، بلکه هر سال با حضور گسترده مردم در عزاداری ها پررنگ تر می شود و پیام های عاشورایی معنا و عمق پیدا می کند و این حماسه آفرینی را در دل مردم جای می دهد تا ما را در مقابله با دشمنان قوی تر کند.

استاندار مرکزی بیان کرد: بسیار جالب توجه است که این حماسه ها و پیام ها پررنگ و معنادارتر از نسلی به نسل دیگر انتقال پیدا می کند.

آقازاده خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور بیش از ادوار گذشته هم نیاز به حماسه های حسینی و هم نیاز به پیام های عاشورایی داریم و با وجود هجمه هایی که از سوی دشمنان  نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد، این پیام ها و حماسه‌ های عاشورایی باید در جامعه عمیقا نهادینه سازی شود.

استاندار مرکزی همچنین تصریح کرد: امروز مردم در تمام کشور و جای جای استان مرکزی نشان دادند که پیرو راستین راه امام حسین(ع) هستند و امیدواریم  این سعادت را داشته باشیم که در تمام امور رهرو راستین سرور و سالار شهیدان باشیم.


9912839
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است