ورزشی 19:20 - 03 خرداد 1394
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اولویت اول و آخرش در ایران پرسپولیس است.

محمد نوری: الهلال تیم اول آسیاست/ دو پیشنهاد جدی از تیم‌های عربی دارم

محمد نوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار کرد: این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس در این فصل است. چشم امید همه ایران به این بازی است. ما باید مقابل تیم اول عربستان و شاید تیم اول آسیا به میدان برویم.

وی افزود: خدا را شکر که بازی رفت را برده‌ایم و با یک اندوخته به عربستان می‌رویم. ان‌شاءالله که نتیجه خوبی در عربستان رقم بخورد.

او در پاسخ به این سوال که آیا برد یک بر صفر حاشیه امن خوبی برای پرسپولیس خواهد بود گفت: نمی‌توان گفت با این برد حاشیه امنی داریم اما نسبت به الهلال جلوتر هستیم. اگر بتوانیم در آنجا هم یک گل به این تیم بزنیم کارمان راحت‌تر خواهد شد.

محمد نوری اضافه کرد: خدا به من لطف کرد و باعث شده امسال خیلی خوب کار کنم و به تیم کمک کنم. تمرین‌های خوبی را انجام دادم و به موقع هم استراحت کردم و سعی کردم شرایط بدنی‌ام را طوری نگه دارم که در طول فصل به تیم کمک کنم. خدا را شکر که توانستم این کار را انجام بدهم. البته باید بگویم تمرین‌های اضافه هم برای آمادگی بدنی‌ام انجام داده‌ام. امیدوارم سال آینده در هر تیمی بازی می‌کنم همین آمادگی را داشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که برنامه‌ات برای فصل بعد چیست و آیا در پرسپولیس می‌مانی یا خیر گفت: من با پرسپولیس قرارداد ندارم اما اولویت اول و آخر من در ایران پرسپولیس بوده است. یکی دو پیشنهاد خارجی از کشورهای عربی دارم که خیلی جدی است. اما همه آن‌ها را گذاشته‌ام آخر فصل درباره آن‌ها تصمیم بگیرم.

انتهای پیام


6435906
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده تالوی زنان ایران توانست رتبه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در چین را به دست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده تالو زنان ایران نخستین مدال طلا کاروان ووشو کشورمان را در مسابقات انتخابی جام جهانی را به دست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس و پیشکسوت تیراندازی گفت: آخرین مسابقه دیگر موقع گرفتن سهمیه المپیک نیست چون شانس کسب سهمیه ۵۰ – ۵۰ خواهد بود. فردی که می‌خواهد سهمیه بگیرد باید همانند هانیه رستمیان به موقع و همان ابتدای کار المپیکی شدن خود را قطعی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با گذشت بیش از ۲ سال از پارالمپیک توکیو و با وجود پیگیری‌های فراوان، مهدی اولاد مدعی است که هنوز پاداش قهرمانی خود را از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دریافت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس حقوق درباره ارزیابی اش از واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آرسنال در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با ۵ گل چلسی را در هم کوبید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم یوونتوس با پیروزی در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت مقابل لاتزیو به فینال کوپای ایتالیا راه یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین با وجود شکست در بازی برگشت، موفق شد با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد الهلال بگذرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است