استانی 18:51 - 30 آذر 1393
معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی خراسان شمالی:
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بر توجه به سبک زندگی پیامبر(ص) تاکید کرد و گفت: به طور حتم توجه به این سبک زندگی باعث سعادت و رستگاری انسان‌ها خواهد شد.

توجه به سبک زندگی پیامبر(ص) باعث رستگاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی عصر امروز در نشست با تنی چند از فعالان رسانه‌ای استان با تسلیت سالروز رحلت حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) اظهار کرد: به طور قطع روز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) از بزرگ‌ترین مصیبت‌های جهان است چرا که حضرت محمد(ص) اشرف مخلوقات و برگزیده پیامبران الهی بودند.

وی بیان داشت: باید همواره همگان رفتار، کردار و عمل پیامبر عظیم‌الشان اسلام را الگو قرار دهیم.

هدایتی تصریح کرد: همواره سیره و سلوک این شخصیت عظیم مورد مطالعه دقیق و جدی قرار داده و اوج کمال و سعادت وی را جست‌وجو کرد.

وی با یادآوری اینکه حضرت محمد مصطفی(ص) در 23 سالگی مبعوث و به مدت 23 سال به رسالت خود پرداخت، گفت: علی‌رغم شرایط سخت آن روزگار در دعوت مردم به دین مبین اسلام، پیامبر اسلام(ص)  سختی‌های زیادی متحمل شدند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بر توجه به سبک زندگی پیامبر(ص) تاکید کرد و گفت: به طور حتم توجه به این سبک زندگی باعث سعادت و رستگاری انسان‌ها خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: همواره شناخت ابعاد وجودی و سیرت امامان بزرگوار باید مورد توجه همگان خصوصاً مسلمانان قرار بگیرد.


5461153
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است