گوناگون 11:32 - 02 اسفند 1397
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در «آئین شکرانه بهره‌برداری از ۴۱ هزار اشتغال مستقیم» که در محل نمایشگاه دستاوردهای ستاد اجرایی برگزار شد، از بانک پارسیان به عنوان یکی از بانک‌های «پشتیبان مالی برتر در طرح‌های اشتغال‌زای برکت» تقدیر کرد.

تقدیر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از بانک پارسیان در پشتیبانی مالی برتر طرح‌های اشتغال‌زای برکت

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک پارسیان، محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در این نشست با اعلام اینکه در سال ۱۳۹۷، طی ۷ ماه بیش از ۴۱ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است، گفت: خوشبختانه بانک‌های پارسیان و قرض‌الحسنه مهر ایران حامی حرکت بنیاد برکت هستند و امیدوارم که این دو بانک، الگویی برای ورود سایر بانک‌ها به این حوزه باشند.

پیش از این نیز محمد مخبر، در آذرماه ۹۷ در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از یک هزارمین مدرسه بنیاد برکت و امضای تفاهم‌نامه‌ای که با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رئیس ستاد فرمان حضرت امام (ره)، مدیرعامل بنیاد برکت، رئیس سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور و دیگر شخصیت‌های سیاسی برگزار شد، از همکاری بانک پارسیان در حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا، عمرانی و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی کشور تقدیر کرد.

وی ضمن تقدیر از مشارکت فعال بانک پارسیان در حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا و عمرانی دولت و به خصوص در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی کشور، با اشاره به تلاش‌های مدیران و کارکنان بانک پارسیان از تلاش‌های کورش پرویزیان، مدیرعامل این بانک تشکر کرد.

همچنین همکاری با مؤسسات خیریه از جمله سازمان بهزیستی کشور، کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، انجمن بیماران کلیوی و ام‌اس ایران، حمایت از بیماران سرطانی، پرداخت تسهیلات ازدواج، خوداشتغالی و کارآفرینی، ساماندهی و جانمایی کسبه ساختمان پلاسکو و … بخشی از فعالیت‌های فرهنگی و عام‌المنفعه بانک پارسیان بوده است.

انتهای رپرتاژ خبری


10060381
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است