استانی 00:01 - 26 مهر 1397

تصادف در زنجان ۴فوتی برجای گذاشت/رخ به رخ با مرگ درجاده های زنجان

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ظهر چهارشنبه  ساعت ۱۶.۳۰ برخورد رخ‌به‌رخ یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه کامیونت خاور در محور ترانزیت زنجان به میانه یک فوتی برجای گذاشت.

وی علت وقوع این تصادف را انحراف به چپ وانت پیکان اعلام کرد.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: همچنین  شامگاه چهارشنبه ساعت ۲۰.۳۰ برخورد رخ‌به‌رخ یک دستگاه وانت پیکان با یک دستگاه کامیون در آزاد راه زنجان به قزوین یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت و علت وقوع این تصادف هم‌انحراف به چپ وانت پیکان بوده است.

مظفری تأکید کرد: شامگاه چهارشنبه ساعت ۲۱ واژگونی یک دستگاه تریلر در محور زنجان به بیجار هم  یک فوتی برجای گذاشت و علت وقوع این تصادف هم توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان همچنین از وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر ۴۰  محور زنجان به بیجار خبر داد و افزود: در این تصادف که در ساعت ۲۰.۳۰شامگاه چهارشنبه رخ داد، یک دستگاه سواری تندر ۹۰ با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که بر اثر این حادثه راند سواری  کشته شد.

به گفته مظفری برخورد رخ به رخ تندر ۹۰ و کامیون باعث برخورد این حادثه تصادف بود.

مظفری  از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند.


9946151
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است