استانی 22:57 - 25 مرداد 1397

رقابت‌های لیگ برتر دارت بانوان استان اردبیل خاتمه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر دارت بانوان استان اردبیل عصر پنجشنبه با برگزاری مرحله نهایی و قهرمانی بتول حسین زاده در سالن تازه افتتاح شده تخصصی دارت استان اردبیل واقع در مجموعه ورزشی حسین رضازاده اردبیل به پایان رسید.

لیگ برتر دارت بانوان استان اردبیل در فصل ۹۷ با حضور ۱۶ بانوی دارت باز اردبیلی از تیرماه آغاز و دارت بازان در چهار مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان بتول حسین زاده با ۲۸ امتیاز توانست مقام قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند.

شهلا رواجی نیز در این رقابت ها موفق به کسب ۲۸ امتیاز شد اما به دلیل شکست در بازی رودررو مقابل حسین زاده در جایگاه دوم ایستاد؛ آرزو پهناور با ۲۲ و نسرین صدرایی هم با ۲۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم ایستادند.

این رقابت ها اولین دوره مسابقات لیگ برتر دارت بانوان استان اردبیل محسوب می شد و در گرامیداشت یاد و خاطره و جایگاه والای مادران شهدا، این مسابقات به نام مادران شهدای مدافع حرم نامگذاری شده بود.

قرار است این رقابت ها به صورت سالیانه برگزار شود.

اولین دوره لیگ دسته یک دارت بانوان استان اردبیل یادواره همسران شهدای مدافع حرم نیز همزمان با لیگ برتر برگزار شد که در پایان الناز شکوری اصل توانست مقام قهرمانی را به دست آورد.

حمیده بخشی، خدیجه یوسفی و لیلی بی‌غم نیز در این رقابت ها به ترتیب دوم تا چهارم شدند و به لیگ برتر دارت استان اردبیل صعود کردند.


9876518
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است