اقتصادی 13:16 - 08 فروردین 1394
زنجان - ایرنا - مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: مصرف بنزین در این استان از 800 هزار لیتر در روزهای عادی به یک میلیون و 100 لیتر طی ایام تعطیلات نوروز رسیده است.

محمد علیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون 52 جایگاه سوخت گیری در سطح استان زنجان فعال است که از این تعداد 18 جایگاه ممتاز شناخته شده اند.



به گفته وی جایگاه های ممتاز در مسیرهای پرتردد این استان قرار دارند و بهترین خدمات را به مسافران و رانندگان گذری ارایه می دهند.



مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از فعالیت 39 جایگاه CNG در این استان خبرداد و گفت: از این تعداد 29 جایگاه سوختگیری تک منظوره و مابقی دو منظوره است.



علیاری ادامه داد: همه جایگاه های سوختگیری استان زنجان برای ارایه خدمات بهتر به مردم و مسافران نوروزی فعال هستند و از 27 اسفند سال گذشته تا هفت فروردین جاری 11 میلیون لیتر بنزین در این استان مصرف شده است.



وی مصرف بنزین سوپر از 27 اسفند سال گذشته تا هفت فروردین امسال را 217 هزار لیتر بیان کرد.



علیاری از کاهش مصرف سوخت نفت گاز در ایام نوروز خبرداد و افزود: این کاهش به علت کاهش تردد وسایط نقیله سنگین در این ایام است.



به گفته وی در 10 روز اخیر پنج میلیون لیتر نفت گاز در این استان مصرف شده که این رقم در روزهای عادی به 10 میلیون لیتر می رسد.



مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: سه مرحله بازدید از جایگاه های سوختگیری سطح این استان در قالب طرح گلگشت نوروزی انجام می شود که دو مرحله از بازدیدها سال گذشته و همزمان با آغاز دور اول سفرهای نوزوری انجام شد.



علیاری یادآورشد: مرحله سوم بازدیدها همزمان با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی انجام خواهد شد.



وی تاکید کرد: این نظارت و بازدیدها با محوریت جایگاه های پرتردد انجام می شود که در آن سرویسهای بهداشتی و نمازخانه ها مورد بازدید قرار می گیرد و موارد کاستی و تجهیز امکانات به صورت مکتوب به جایگاه داران اطلاع داده می شود تا در راستای رفع نواقص موجود اقدام کنند.



7325/6085

انتهای پیام /*


6106058
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۲۹ فروردین به ۲۳.۵۲ درصد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز اول اردیبهشت، شاخص کل بورس ۳۴ هزار و ۱۸ واحد افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: با راه‌اندازی سامانه خودنویس شاهد کاهش حق الزحمه های نجومی از سوی مشاوران املاک کشور بودیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر بورس‌ها از بازگشت دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی خود خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس هم اکنون به محدوده ۲.۱۷۰.۰۰۰ رسیده و انتظار داریم از همین محدوده حمایت شده و روند صعودی جدیدی را آغاز کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اختصاص تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی زمینه را برای افزایش بیشتر متقاضیان مسکن افزایش می دهد
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تسلا در پی بروز نقصی از پدال گاز خودرو‌های سایبرتراک که خطر تصادف را افزایش می‌دهد، بیش از ۳ هزار خودرو از این مدل را فراخوان می‌کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل کامل کاغذ را از کروکی‌ها تا پایان خرداد با همکاری فراجا حذف می‌کنیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به شرایط اقلیمی و منابع آبی و خاکی کشور، اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در کاهش خسارت سیل و مقابله با خشکسالی تاثیر بسزایی دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سیاح گفت: مجوز‌های کاغذی ۲۶ اردیبهشت ماه امسال پایان می‌پذیرد و دستگاه‌های اجرایی و صاحبان مجوز‌های کاغذی، مکلفند مجوز‌های خود به الکترونیکی و شناسه یکتا را تسریع کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است