ورزشی 10:37 - 06 مرداد 1393
جواد نصرتی:با نزدیک شدن شروع فصل در اروپا، تیم‌های باشگاهی بزرگ و کوچک این قاره، وارد فاز تمرین‌های جدی‌تر شده‌اند و بازی‌های دوستانه باشگاهی هم تراکم و تعداد بیشتری پیدا کرده است.

در مهم‌ترین بازی‌های دوستانه 2 شب گذشته، رئال مادرید برابر اینتر باخت و منچستریونایتد رم را شکست داد.

رئال مادرید که در تور آمریکای خود به سر می‌برد، برای نخستین بار بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان، در قالب یک تیم رسمی در ‌یک بازی فوتبال به میدان رفت که البته با نتیجه 3بر 2در پنالتی‌ها شکست خورد. گل رئال مادرید را در این بازی، ‌گرت بیل با یک گل استثنایی از راه دور به ثمر رساند. بیل برخلاف فصل گذشته از ابتدا در تمرین‌های پیش از فصل تیمش بوده است و برخلاف ستاره‌هایی که در جام جهانی بوده‌اند، تمرین‌ها را خیلی زودتر شروع کرده است.

همین موضوع شاید به بیل کمک کند که فصل درخشانی را پیش رو داشته باشد. کارلو آنچلوتی هم امید زیادی به درخشش زیاد بیل در فصل پیش رو دارد؛ «گرت بیل به خوبی کار می‌کند و سطح خیلی خوبی دارد. به همین‌خاطر انتظار می‌رود که فصل بهتری پیش رو داشته باشد، مخصوصا در ابتدای فصل چون او فصل گذشته در تمرین‌های پیش از فصل نبود و امسال این فرصت را داشته که از ابتدا همراه با تیم باشد.»

گل زیبای بیل البته نتوانست پیروزی را برای رئال به همراه داشته باشد چون ایکاردی گل مساوی تیم اینتر را به ثمر رساند و در نهایت هم در پنالتی، این اینتر بود که برنده شد. والتر ماتزاری سرمربی تیم اینتر، بعد از برد تیمش گفت:‌ «رئال مادرید تیم باشخصیتی است و من به بچه‌ها گفته بودم که حتی در یک بازی دوستانه هم تمایل زیادی برای بردن دارد. بچه‌ها واکنش خوبی نشان دادند و توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.»

نارضایتی فان خال بعد از برد

در دیگر بازی مهم، تیم متحول شده منچستریونایتد با رم بازی کرد و به برتری 3بر 2رسید. این دومین پیروزی آنها در بازی‌های پیش از فصل است. شیاطین سرخ در بازی اول گلکسی را 7بر صفر در هم کوبیده بودند. یونایتد برای اینکه حریف ایتالیایی خود را ببرد، تنها به درخشش وین رونی نیاز داشت. مهاجم ملی‌پوش یونایتد در نیمه اول 2گل زد و یک گل هم برای خوان ماتا ساخت تا کار در همان نیمه اول بازی تمام شود. البته لوئیز فان خال سرمربی هلندی منچستریونایتد بعد از بازی گفت که از عملکرد شاگردانش اصلا راضی نیست؛ «من از نتیجه راضی هستم اما عملکرد خوبی نداشتیم. 54هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند که یک بازی زیبا ببینند اما ما نتوانستیم خوب‌ کار کنیم. امروز همه بازیکنان من که می‌توانند خوب پاس بدهند افت کرده بودند. فکر کنم به‌خاطر گرما و ارتفاع این شهر (دنور) باشد.»

رودی گارسیا سرمربی فرانسوی تیم رم هم بعد از این بازی گفت که از عملکرد تیمش راضی نیست؛ «ترک زمین در پایان نیمه اول با نتیجه 3بر صفر شرم‌آور بود. فرق ما با اینها این بود که آنها قاطعانه‌تر بازی کردند و بیشتر به فکر گل‌زدن بودند.»

در دیگر بازی‌های دوستانه باشگاهی در همین شب، آرسنال یک بر صفر از نیویورک رد بول شکست خورد و تاتنهام 2بر صفر شیکاگو فایر را برد.


4345436
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است