استانی 17:24 - 15 اسفند 1393
در هفته بیست و دوم لیگ برتر صورت گرفت
ملوان بندر انزلی تیم مدعی صدرنشینی سپاهان اصفهان را با پیروزی یک بر صفر بدرقه کرد.

پرواز قوی سپید انزلی از بام سپاهان/شکست سپاهان صدرنشین برابر ملوان

هواداران به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال عصر امروز دو تیم ملوان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف یکدیگر رفتند.

به دلیل کسب نتایج خوب تیم ملوان انزلی در بازی‌های اخیر استقبال خوبی از این دیدار صورت گرفته و صندلی‌های خالی ورزشگاه تختی پر شد ضمن اینکه هوا نیز صاف و آفتابی همراه با وزش باد سرد است.

در نیمه نخست این دیدار فرزاد حاتمی بازیکن ملوان دروازه سپاهان را باز کرد و موجی از شادی هواداران فضای ورزشگاه را پر کرد و نیمه دوم نیز با همین نتیجه به پایان رسید و ملوان تیم شکست‌ناپذیر سپاهان در انزلی را شکست داد.

قضاوت این بازی را محسن فرکی با کمک‌های حسن ظهیری و یعقوب حجتی و داور چهارم علی همتی به‌عهده دارد و نیمه نخست این دیدار دو دقیقه و نیمه دوم چهار دقیقه وقت اضافه داشت.

از نکات جالب رویایی دو مربی ملوان انزلی و سپاهان اصفهان «فیروز کریمی» و «حسین فرکی» است که در سال‌های دهه 50 همبازی یکدیگر در تیم پاس بودند.

تماشای دیدار تیم‌های ملوان و سپاهان برای تماشاگران رایگان است و گنجایش پر ورزشگاه نشان می‌دهد که هواداران ملوان پس از مدت‌ها با تیم خود آشتی کرده‌اند و 6 هزار و 100 نفر در ورزشگاه از نزدیک بازی دو تیم را تماشا کردند.

به دلیل پر شدن سکوهای ورزشگاه تختی، ماموران انتظامی درهای ورودی استادیوم را از دقیقه 20 بازی به بعد بستند و از ورود تماشاگران ممانعت به عمل آوردند.

ملوان در دقیقه 16 توسط حاتمی به گل رسید که در صحنه به ثمر رساندن گل اشتباه «شهاب گردان» دروازه‌بان سپاهان تاثیرگذار بود.

فرزاد حاتمی با این گل، چهارمین گل خود را برای ملوان به ثمر رساند تا خرید مثمرثمری برای انزلی‌چی‌ها باشد.

چمن استادیوم تختی انزلی در مقایسه با هفته‌های گذشته از شرایط مطلوب‌تری برخوردار شده و دیگر خبری از وضعیت نامناسب گذشته نیست.

در دقیقه 36 سیدحسین حسینی دروازه‌بان ملوان در دو مرحله با دو واکنش دیدنی دروازه تیمش را بسته نگه داشت ضمن اینکه موقعیت‌های خطرناکی در دقایق پایانی نیمه دوم دروازه ملوان را تهدید کرد.

حسینی سابقه بازی در تیم فوتبال استقلال تهران را دارد و به دلیل خدمت مقدس سربازی اکنون عضو تیم ملوان است، وی یک عکس‌العمل مناسب در دقیقه 10 نیز از خود نشان داد.

محمد آبشک هافبک ملوان در دقیقه 39 به دلیل اعتراض به تصمیم داور مسابقه، از سوی محسن ترکی با کارت زرد جریمه شد تا  تنها بازیکن اخطاری نیمه نخست باشد.

فیروز کریمی که حضورش روی نیمکت هدایت ملوان با نتایج خوبی همراه شده در بیشتر دقایق نیمه نخست با حضور در کنار خط شاگردانش را راهنمایی کرد، وی در چند نوبت نیز از سوی هواداران ملوان تشویق شد.

در پایان دقیقه نخست وقت‌های اضافی فیروز کریمی به رختکن رفت و فرشاد فلاحت‌زاده دستیار وی به کنار خط آمد.

به گزارش فارس، ملوان در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر سپاهان را شکست داد.


5986291
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است