سیاسی 20:21 - 07 شهریور 1393
ملایر- ایرنا- امام جمعه موقت ملایر گفت: باید دولت تدبیر و امید در طرح های مهمی که می خواهد اجرا کند را حمایت و پشتیبانی کنیم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدˈحسن فاضلیانˈ در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) این شهر افزود: طرح مبارزه با تورم و نظام سلامت از جمله طرح های مهم دولت است که برای اجرای موفق آنها باید همراه دولت باشیم.



وی اظهار کرد: دولت و ملت باید به فرمان مقام معظم رهبری باشند و مانند گذشته همواره رهنمودها و فرامین رهبری را در راس اقدامات خود قرار دهند.



وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرا رسیدن هشتم شهریور ماه افزود: شهیدان رجایی و باهنر با اخلاص و خدمت صادقانه به مردم، در انقلاب اسلامی جاودانه شدند و نیاز است دولتمردان این الگوهای حکومت اسلامی را برای خود سرمشق و الگو قرار دهند.



حجت الاسلام فاضلیان همچنین با تبریک پیروزی مقاومت مردم غزه گفت: یک بار دیگر خون بر شمشیر پیروز شد و اگر چنانچه اربابان صهیونیسم پشتوانه اسراییل نبود، یکروزه کار اسراییل تمام شده بود.



وی ادامه داد: حمایت و پشتیانی مردم ایران از مردم بی دفاع غزه ستودنی بود و در راهپیمایی ها با فریاد الله اکبر، پایه های توخالی صهیونیسم را در هم شکستند و با حمایت های بین المللی از رژیم غاصب اسراییل، مردم غزه پیروز و اسراییل عقب نشست.



خطیب جمعه ملایر خواستار ارایه کمک های نقدی و غیرنقدی مردم برای کمک به مردم مظلوم غزه شد و افزود: امروز در میعادگاه های نماز جمعه در سراسر کشور، کمک ها تنها اختصاص به مردم غزه دارد.



حجت الاسلام فاضلیان با تبریک به نیروهای سپاه برای به زمین زدن پهپاد اسراییل، به مناسبت های شهریور ماه چون بزرگداشت ابوریحان بیرونی، روز مبارزه با استعمار انگلیس، روز بهورز، انفجار تروریستی در حرم حضرت علی(ع) و تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه اشاره کرد.



وی در بخش دیگری از خطبه های خود ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی به ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت اشاره کرد و گفت: دین، مذهب و مکتب ما جایگاه ویژه ای برای دختران قایل شده و نیاز است دختران خود را همانند متانت، علم، اخلاق، حجاب و نماز فاطمه معصومه(س) تربیت کنیم.



شهرستان ملایر با 300 هزار نفر جمعیت، در جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.



7528/2624

انتهای پیام /*


4594468
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است