اجتماعی 20:09 - 26 آبان 1397

تعیین تکلیف مسجد حضرت ولیعصر(عج) از اولویت‌های مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه بازدید و ارزیابی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ با حضور ولی اله شجاع پوریان، مدیران کل ادارات، شهردار و معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۱ با ارائه گزارش عملکرد ۸ ماهه و ارائه برنامه های شاخص پیش روی این معاونت در ۴ماهه پایانی سال برگزار شد و طی آن ارزیابی عملکرد مدیران کل معاونت اجتماعی مرکز از ادارات متناظر آن ها در منطقه بیان شد.

در این نشست ولی اله شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تعیین تکلیف مسجد و مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) را از اولویت های مدیریت شهری بیان کرد و با اشاره به موافقت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران جهت حمایت از جشنواره های ملی و فرا ملی فرهنگی و هنری در منطقه بر لزوم برنامه ریزی اثرگذار جهت رفع مسائل و معضلات حوزه شورایاری‌ها، اهمیت اجرا و توسعه طرح مناسب سازی معابر در منطقه، اجرای طرح احیاء حیات شبانه در منطقه ۱۱، لزوم تهیه بانک اطلاعاتی از مفاخر فرهنگی و هنری، بررسی پیام های مردمی منطقه به خصوص در حوزه انتقادات و لزوم رسیدگی به مسائل این حوزه و اجرای طرح ثبت مراکز گردشگری در اطلس گردشگری شهر تهران که توسط کارشناسان ستاد گردشگری در حال اجراست، تأکید کرد.

همچنین نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در شهرداری منطقه  در خصوص تخریب و نوسازی ۵ مسجد در منطقه و لزوم احداث همراه سرا در فضای بیمارستان لقمان با توجه به تخصیص کد اعتباری آن به منطقه، پروژه پهنه فرهنگ و هنر رودکی و رونق بازار کتاب در راسته کتابفروشان، درخواست‌ها و مطالبات این منطقه را از حوزه ستاد بیان کرد.

وی ضمن بیان درخواست تبدیل بودجه سرمایه‌ای جهت احداث، تخریب و نوسازی مساجد به بودجه کمک به مساجد جهت جلوگیری از ایجاد توقعات در بین هیئت امنا و ... اشاره کرد و در ادامه افزود: کمک به تجهیز و راه‌اندازی شهربانو، ایجاد فضای حیات شبانه در میدان راه آهن و بوستان امیریه جهت رونق فضای جاذب سفر در این محدوده، همراهی معاونت اجتماعی مرکز با منطقه ۱۱ در راستای فراهم آوردن بستر تبلیغات محیطی اثرگذار در موضوعات اجتماعی با توجه به وجود شبکه حمل و نقلی در منطقه، تخصیص اعتبار مستقل به منطقه در حوزه گردشگری با توجه به پتانسیل های ویژه گردشگری در بخش تاریخی مرکز پایتخت، اعطای اعتبار مستقل با توجه به وجود پتانسیل‌های ملی و فراملی فرهنگی و هنری که این منطقه را میزبان جشنواره‌ها و همایش‌های بزرگ تئاتر، موسیقی و ... کرده است، از موضوعاتی حائز اهمیت در هسته مرکزی شهر تهران است.

بنابراین گزارش، در بازدید معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از پروژه توسعه و رونق بازار کتاب در راسته کتابفروشان منطقه ۱۱ از ناشران حوزه کتاب کودک و علوم انسانی به مناسبت آغاز هفته کتاب تقدیر شد.


9975935
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تنها با ارائه تسهیلات و تزریق پول صنعت پویا نمی‌شود بلکه لازمه صنعت و اقتصاد پویا مهارت است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» احدپور گفت: خانه های هلال به عنوان دیده بان اصلی در کنار مردم هستند تا بتوانند گروه های امداد و نجات را از گستردگی میزان حادثه به موقع مطلع کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است