استانی 17:30 - 27 دی 1397
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد که علی‌رغم تشدید سامانه بارشی در سراسر استان خوشبختانه تاکنون این بارش‌ها در فارس خسارتی به دنبال نداشته است.

بارندگی در فارس تاکنون خسارتی نداشته است

«رحیم آزادی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که از بعدازظهر یکشنبه 23 دی‌ماه سامانه بارشی در این استان مستقر شده است، گفت: این سامانه تا پایان روز پنج‌شنبه 27 دیماه در استان فعال خواهد بود.

او با بیان این‌که هم‌اینک در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران و در ارتفاعات بارش برف هستیم، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های اردکان، نورآباد و ایزدخواست به ترتیب با بارش ٥١.١، ٢٧.٧ و ١٩.٦ میلی‌متری باران بیشترین بارش فارس را طی دو روز گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

آزادی ادامه داد: علاوه‌بر پدیده مه گرفتگی و کاهش دید، طی دو روز آینده شاهد کاهش دما و یخبندان برخی محورها خواهیم بود.

وی با بیان این‌که احتمال آب‌گرفتگی برای معابر نواحی غربی، شمال غربی و مرکزی پیش‌بینی شده است، گفت: تمهیدات لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان اندیشیده شده و دستگاه‌های امدادی برای مواجه با خسارات احتمالی ناشی از این سامانه بارشی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس هم‌چنین عنوان کرد که اطلاع‌رسانی و هشدار در این باره به راهداران، پلیس راه و دیگر دستگاه‌های امدادی برای برقراری امینی در جاده‌ها داده شده است که البته طی دو روز گذشته تردد در همه محورهای مواصلاتی فارس عادی و روان گزارش شده است.

آزادی یادآور شد: اطلاعیه‌های لازم در این باره به فرمانداری‌های سراسر فارس صادر و توصیه‌های لازم به عشایر و روستاییان به جهت عدم تردد در حاشیه مسیل‌ها، رودخانه‌ها و چرای دام داده شده است.

انتهای پیام


10030700
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است