استانی 10:46 - 18 بهمن 1394
مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در پی بارش‌های شب گذشته و امروز تردد در برخی محورهای استان زنجان تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

به  گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مسعود خوشکام با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به استان گفت : بارش باران و برف محورهای استان زنجان را در برگرفته است.

مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون در محور زنجان- طارم و زنجان –تهم- چورزق، زنجان –دندی شاهد بارش برف و کولاک هستیم گفت: استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در این محورها الزامیست.

وی با اشاره به احتمال تداوم بارشها به خصوص در گردنه های استان افزود: به همراه داشتن زنجیرچرخ در محورهای استان  الزامی است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بارش باران و برف موجب لغزندگی سطح جاده‌ها به ویژه در محور زنجان –قزوین ،زنجان – تبریز شده است ا ز شهروندان خواست از ترددهای غیر ضروری در محورها اجتناب کنند.

خوشکام با اشاره به مه آلود بودن محور زنجان- بیجار از رانندگان خواست با احتیاط بیشتر در این محورها تردد کنند.





انتهای پیام/س


7661950
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است