استانی 13:26 - 21 مرداد 1399
ایسنا/زنجان مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: در تولید فیلم‌ها پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.

هنر؛ وسیله‌ای برای روحیه دادن به مردم

لیلا بیگلی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با فعالیت هنرمندان در این ایام، اظهار کرد: هنر تنها وسیله‌ای است که در این روزها می‌تواند به مردم روحیه دهد.

وی افزود: امیدوار بودیم در این روزها تدابیری اندیشیده می‌شد تا فعالیت‌های هنری با رعایت پروتکل‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دادند و فضای هنری بازتر بود.

این مسئول تصریح کرد: در این روزها در تولید فیلم‌ در دفتر انجمن سینمای جوان پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و شاهد فعالیت فیلم‌سازان در موضوعاتی با دغدغه‌های اجتماعی، انسانی و ویروس کرونا هستیم.

بیگلی با بیان اینکه سلامتی فیلم‌سازان بسیار مهم است، ادامه داد: در روزهایی که در وضعیت قرمز قرار داشتیم فقط تاکید بر فیلم‌سازی تک‌نفره که هنرمندان انجمن سینمای جوان مهارت آن را آموخته‌اند، می‌شد که با بهبود شرایط فیلم‌هایی با لوکیشن خارجی نیز ساخته شد.

مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان، متذکر شد: در این روزها که ناامیدی در بین مردم  به‌صورت ناخودآگاه حاکم شده ‌است، سعی می‌کنیم در فیلم‌های خود، نگاه امیدوارانه به فضا داشته باشیم تا مخاطب حس بهتری داشته‌ باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته این مسئله که هنرمندان با وجود محدودیت‌ها، تمایل به ساخت فیلم دارند و ایده‌های خود را نیز به تصویر می‌کشند، باعث خوشحالی است.

انتهای پیام


10662194
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است