ورزشی 05:00 - 03 اسفند 1395
مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: باتوجه به موجودیتی که در تیم داریم باید یک همدلی و وفاقی در آبادان باشد تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

مربی نفت آبادان: برای نتیجه‌گیری نیاز به همدلی داریم

رضا مطلبی در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم نفت آبادان، اظهار کرد: همه بابت این که تیم در دو بازی اخیر نتوانسته نتیجه بگیرد، ناراحت هستیم ولی باید واقع‌بینانه‌تر به موضوع نگاه کنیم. باید واقعیت‌ها را در نظر بگیریم و سپس در خصوص مشکلات راهکار بدهیم و تصمیم بگیریم.

وی افزود: قبول داریم که برابر پدیده بازی خوبی انجام ندادیم ولی باید این موضوع را هم در نظر گرفت که با توجه به این که زمین تمرینی ما مناسب نیست، درصد آسیب دیدگی بازیکنان ما بالا است. ما تا قبل از بازی هفته گذشته، حسین بغلانی، عبدالله زاده و محمد پورمحمد را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم و بیشتر بازیکنان هم سفتی زمین را علت مصدومیت شان عنوان می کنند.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: به هر حال باتوجه به این که بازیکن نداریم، مجبور هستیم برخی بازیکنان را در پست‌های غیرتخصصی‌شان به کار بگیریم. به طور مثال در بازی با پدیده به دلیل این که یوهان کیم را در هافبک میانی نداشتیم، از ممشلی استفاده کردیم که اصلا هم جواب نداد، هر چند که همین بازیکن برابر سپاهان در این پست خوب جواب داده بود.

وی افزود: در بازی با پدیده ما یک گل اتفاقی خوردیم و توپ پس از برخوردی که با عبدالله زاده، بازیکن خودمان داشت وارد دروازه شد و ما از این صحنه به بعد عبدالله زاده را از دست دادیم، چرا که از نظر روحی به هم ریخت. بعد هم که یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد که اصلا پنالتی نبود و همین تصمیم هم باعث شد که تیم از هم بپاشد.

مطلبی ادامه داد: در بازی با تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران یک پنالتی به سود ما گرفته نشد و در دیدار با پدیده نیز یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد و ما به خاطر چنین قضاوت‌هایی به فدراسیون فوتبال شکایت کردیم. به نظر ما هر چه ساکت‌تر باشیم، بدتر می‌شود. آقای کریمی در کنار زمین اهل اعتراض به داور نیست و محترمانه برخورد می کند.

 وی بیان کرد: در کل باتوجه به موجودیتی که در تیم داریم باید یک همدلی و وفاقی در آبادان باشد تا بتوانیم نتیجه بگیریم. کادرفنی تمام تلاش خود را می کند ولی موجودیت تیم همین است و باید همه با هم باشیم تا بتوانیم به سلامت از این مرحله عبور کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: اگر به تاریخ فوتبال ایران نگاه کنید، 90 درصد تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر آمده اند فصل بعد سقوط کرده اند، آن هم به این دلیل که بازیکنی که در لیگ یک موفق بوده، نمی تواند در لیگ برتر هم موفق باشد و اگر به این شکل بود هیچ تیمی سقوط نمی کرد؛ پس باید تغییر و تحولاتی در تیمی که لیگ برتری شده، انجام شود.

وی بااشاره به اردوی این تیم در تهران، گفت: تیم از فردا (سه‌شنبه) به مدت 9 روز در تهران اردو می زند آن هم به این دلیل که بتوانیم در فضایی خوب و آرام، سطح کیفی بازیکنان را بالا ببریم. هدف ما تمرین در یک زمین صاف و نداشتن مصدومیت برای بازی با پیکان و همچنین بالا بردن روحیه بازیکنان تیم است.

وی در پایان هواداران نفت آبادان را به حمایت هر چه بیشتر از تیم فراخواند و عنوان کرد: هواداران اگر تیم را دوست دارند، چاره و کاری بهتر از حمایت نیست، البته کسانی که در دیدار با پدیده سنگ‌پرانی کردند، انگشت شمار هستند، چرا که طرفداران واقعی نظری دیگر دارند و افرادی هستند که فوتبال را می فهمند. به هر حال کسی که فوتبال را بداند، متوجه است که تیم در حال حاضر از نظر نفر با مشکل مواجه است و چاره ای هم نداریم. باید بگویم شرایط ما صد درصد بهتر می شود.

انتهای پیام


8835861
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است