ورزشی 12:08 - 20 مرداد 1399

مراسم قرعه کشی لیگ والیبال به حاشیه کشید/ اعلام ناگهانی سیدبندی!

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران یادواره شهید قاسم سلیمانی، ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه) بیستم مردادماه با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که محمدرضاداورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مراسم حضور نداشت و همین موضوع منجر به گلایه مربیان شد.

ابتدا قرار بود تعیین مسابقات و برنامه بازی ها قرعه کشی شود اما به طور ناگهانی اعلام شد تعیین حریفان سید بندی شده و ظرف چند روز آینده تاریخ و ساعت بازی ها اعلام می شود!

بر این اساس تیم های یک تا هفت در هفته اول میزبان و تیم های هشتم تا چهاردهم میهمان هستند و یک هفته در میان تغییر می کند.

تغییر برنامه ناگهانی فدراسیون والیبال خبر از بی برنامگی در این فدراسیون می دهد و آینده ای مبهم برای برگزاری مسابقات شاهد خواهیم بود.

در ابتدای مراسم، وحید مرادی مشاور عالی فدراسیون والیبال درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: در خوشبینانه ترین حالت مسابقات از ۱۵ شهریور ماه آغاز خواهد شد مشروط بر اینکه شیوع و گسترش ویروس کرونا کنترل شود. پروتکل بهداشتی برگزاری مسابقات به وزارت بهداشت ارسال شده است. در چند روز آینده پروتکل به وزارت ورزش ابلاغ و سپس به فدراسیون خواهد رسید تا مسابقات بر اساس آن برگزار شود.

مشاور عالی فدراسیون درباره تیم های بدهکار تاکید کرد: ۱۶ میلیارد بدهی انباشته از سوی باشگاه وجود دارد و همین امر باعث فشار نهادهای نظارتی بر فدراسیون شده است. فدراسیون با روش دوستانه با باشگاه ها برخورد کرده است و با پیگیری به دنبال تعامل با باشگاه ها بوده است. تعداد قابل توجهی تعیین تکلیف مالی را انجام داده اند اما برخی از باشگاه ها بدهکار هستند. امیدوارم باشگا ها فشار دستگاه نظارتی بر روی فدراسیون را درک کنند. اگر باشگاه ها تسویه حساب نکنند علی رغم میل باطنی از مراسم کنار گذاشته خواهند شد.

نادر انصاری، دبیر کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال هم در این مراسم، گفت: چهار تیم پیکان، خاتم اردکان، هراز آمل و شهرداری قزوین هنوز بدهی را تسویه نکرده اند و منتظر هستیم تا پیش از مراسم تعیین تکلیف کنند. تصمیم بر این است در هفته یک بازی برگزار شود که این بستگی به تعداد تیم های حاضر در مسابقات دارد. اگر تعداد تیم ها به ۱۴ برسد، در هفته دو بازی انجام خواهد شد. در پلی آف نیز هفته ای یک بازی برگزار می شود.

در ادامه مراسم، مصطفی کارخانه و بهروز عطایی انتقادات تندی نسبت به نحوه برگزاری مسابقات داشتند که منجر به بحث بین آنها و شهرام عظیمی سرپرست کمیته رویدادها و وحید مرادی مشاور عالی فدراسیون شد.

در ادامه این مراسم اعلام شد تیم هراز آمل بدهی خود را تسویه کرده و فقط سه تیم خاتم اردکان، شهرداری قزوین و پیکان تهران باقی مانده اند تا بدهی‌شان را تعیین تکلیف کنند.

محمد ترکاشوند، سرمربی تیم والیبال پیکان در اعتراض به مهلت فدراسیون برای تعیین تکلیف بدهی ها، گفت: الان مانند پلیس آمریکایی پای روی گلو گذاشته اید. به دلیل کرونا ما سی درصد از قراردادمان را بخشیدیم؛ شما چه کاری کردید؟ پدر خانواده برای این باشگاه ها چه کرده است؟

در نهایت تکلیف سه تیم بدهکار خاتم، پیکان و شهرداری قزوین مشخص نشد و دبیر کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون سیدبندی بازی ها را به شرح زیر اعلام کرد:

سید یک:

۱. شهرداری ورامین

۲. سایپا تهران

۳. شهرداری ارومیه

۴. سپاهان اصفهان

۵. شهداری گنبد

۶. فولاد سیرجان

۷. هراز آمل

سید دو:

۸ .پیکان تهران

۹.راه یاب ملل مریوان

۱۰. شهداب یزد

۱۱. خاتم اردکان

۱۲.آذر باطری ارومیه

۱۳. هورسان رامسر

۱۴.شهرداری قزوین


10660011
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است