استانی 11:53 - 01 آبان 1393
طی 6 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان چادگان گفت: اجرای 154 طرح خودکفایی با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال در شهرستان چادگان اجرا شده است.

اجرای 154 طرح خودکفایی در شهرستان چادگان

حمیدرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چادگان اظهار کرد: به منظور توانمندسازی و کمک به اشتغال و خوداتکایی مددجویان برنامه‌هایی از قبیل آموزش قالیبافی، خیاطی، کامپیوتر، پرستاری و حرفه‌آموزی و اعطای وام‌های اشتغال در زمینه کشاورزی، دامپروری، خدماتی، مشاغل خانگی، صنفی و صنعتی اجرا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی چادگان بیان کرد: 13 بانوی هنرآموز علی‌آبادی در کلاس‌های قالیبافی شرکت کردند.

وی افزود: بانوان علی‌آباد حدود 50 ساعت آموزش‌های تئوری و عملی را فرا می‌گیرند و در آزمون که توسط مرکز فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود شرکت کرده و می‌توانند مهارت این حرفه را کسب کنند.

طاهری اضافه کرد: مددجویان این کمیته تحت سرپرستی مربی اداره فنی و حرفه‌ای چادگان این دوره را برگزار کرده‌اند و می‌توانند با کسب مهارت برای خود و خانواده‌هایشان اشتغال‌زایی کنند و از تحت پوشش این اداره خارج شوند.


5020870
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است