استانی 13:41 - 18 اسفند 1399
ایسنا/سمنان معاون مدیریت منابع انسانی استانداری سمنان از سهم ۴۰ درصدی زنان از اشتغال ایجادشده در کمیته امداد استان سمنان در سال‌جاری خبر داد.

سهم ۴۰ درصدی زنان سمنانی از اشتغالزایی امسال کمیته امداد

فاطمه منصوری در جشن اشتغال ۱۴۰۰ فرصت شغلی بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: دستگاه‌هایی که برای باورها و شکوفا کردن استعداد افراد کمک می‌کنند ازجمله کمیته امداد باید حمایت شوند.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های این نهاد حمایتی قابل‌تقدیر است، خاطرنشان کرد: گام کمیته امداد استان سمنان با یک برنامه هدفمند و مدیریت رفع فقر را در پی دارد

معاون مدیریت منابع انسانی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: طبق گزارش ۴۰ درصد اشتغال ایجادشده توسط کمیته امداد با تعداد ۱۴۰۰ فرصت شغلی به بانوان اختصاص داده‌شده است و هرکدام از مجریان این طرح‌ها تعدادی افراد دیگر را مشغول به کار کردند.

منصوری با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونا تهدیدها باید به فرصت، خلاقیت و نوآوری مبدل شود، خاطرشان کرد: دغدغه ارتقا بانوان توسط استانداری وجود دارد و پیگیری می‌شود.

محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان  نیزدر آئین از ایجاد ۳۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان در سال جاری خبر داد و گفت: ۱۴۰۰ فرصت شغلی معادل ۴۰ درصد از این مجموع به بانوان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه ما ما در مکتبی هستیم که زن و مرد را در کنار هم قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: شرط تمدن سازی عمل صالح است نه اینکه این کار توسط زن یا مرد انجام شود

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: قرآن کریم برای بانوان جایگاه ویژه‌ای برای رنان در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام


10982580
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است