استانی 23:42 - 27 اسفند 1396
دبیر مجمع فعالان جهاد و شهادت وارثون:
آبادان - دبیر مجمع فعالان جهاد و شهادت وارثون گفت: راهیان نور که سبب استخراج گنجینه دفاع مقدس می‌شود، باید در کتاب‌های آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها پررنگ‌تر دیده شود.

راهیان نور باید در کتاب‌های مدارس و دانشگاه‌ها بیشتر دیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان امشب در ویژه‌برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در محل اردوگاه شهید باکری خرمشهر با بیان اینکه راهیان نور یکی از مهم‌ترین حرکت‌های مردمی در جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: اهتمام به حرکت‌های مردمی راهیان نور به‌عنوان یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب باید موردتوجه قرار گیرد، تجربه نشان داده که انجام کارها توسط مردم از قوام، دوام و اثربخشی بیشتری برخوردار است و هرگاه کارها از مردم گرفته شود شکلی سمبلیک، کلیشه‌ای و کمرنگ به لحاظ محتوایی خواهد بود.

وی با اشاره به شکل‌گیری مجموعه‌ نهادهای مردمی در بحث راهیان نور، اظهار کرد: شبکه ملی «وارثون» مسئولیت مرتبط کردن، هم‌افزایی و حمایت از آنها را بر عهده دارد و به‌زودی شاهد نقش پررنگ‌تر این مجموعه‌ها خواهیم بود.

دبیر مجمع فعالان جهاد و شهادت وارثون تصریح کرد: گروه‌های مردمی زیادی هستند که در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح کشور مشغول فعالیت‌ هستند که از جمله آن می‌توان به گروه روایتگری، تولیدکنندگان محصولات فرهنگی، ایثار و شهادت اشاره کرد.

حجت‌الاسلام جوشقانیان گفت: در عرصه فرهنگ‌سازی در حوزه تربیت کودکان با نگاه فرهنگ ایثار آثار فرهنگی اثرگذاری را در جهت جلب رضایت مقام معظم رهبری معظم انقلاب تهیه شده که به‌زودی شاهد اثرگذاری بیش‌ازپیش فعالیت گروه‌های مردم‌نهاد خواهیم بود.


9719857
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است