گوناگون 12:22 - 12 مرداد 1394
معاون سازمان تعزیرات حکومتی:
معاون فناوری و طرح و برنامه سازمان تعزیرات حکومتی بر ضرورت برنامه‌ریزی هدفمند و عملیاتی در این سازمان تاکید کرد.

به‌جای برخورد با صنوف خرد، با سرچشمه تخلفات برخورد می‌کنیم

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید سجادی‌پناه در جلسه معارفه خود با اشاره به وجود برخی از مشکلات و ناکارآمدی‌های سیستمی در سازمان‌های دولتی، تصریح کرد: این بیماری سازمان‌های کشور است که اجزای یک سیستم به‌تنهایی کار می‌کنند، اما ترکیب آن ترکیب مطلوبی نیست و نیازمند بازسازی است.

معاون فناوری و طرح و برنامه سازمان تعزیرات حکومتی افزود: لازمه توازن و توسعه همه جامعه اصل هماهنگی است که این اصل در دستور کار معاونت فن آوری و طرح و برنامه سازمان تعزیرات حکومتی قرار دارد.

سجادی‌پناه تمرکز بر فن آوری اطلاعات، آموزش-پژوهش، بودجه و برنامه ریزی را به عنوان اهداف پنج‌گانه خود عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا مجمع الجزایر پراکنده نرم افزارهای سازمان را به یک جزیره الکترونیکی تبدیل کنیم که همه نرم افزارها بتوانند با هم در یک محیط اینترنتی داخلی با هم گفت‌وگوی اینترنتی بپردازد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بالا رفتن سطح مهارت های کاربردی کارکنان تعزیرات حکومتی گفت: امیدواریم که روش استاد - شاگردی و روش کارگاهی را در کنار آموزش نظری تقویت کنیم تا مطمئن شویم که آموزش‌های ما به مهارت کارکنان تبدیل می‌شود.

معاون فن آوری و طرح و برنامه سازمان تعزیرات حکومتی با تاکید بر جایگزینی بودجه ریزی عملیاتی به جای روش های سنتی گفت: به دلیل پیچیدگی های بودجه ریزی عملیاتی که در برنامه چهارم آورده شد، کمتر در سازمان ها و وزارتخانه ها مورد اقبال واقع شد و این مساله در برنامه پنجم و ششم مشاهده شد، اما این معاونت تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار خواهد گرفت.

سجادی پناه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق و سازنده در حوزه فن آوری و طرح و برنامه سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: 68 درصد پرونده های سازمان تعزیرات حکومتی مربوط به عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و گرانفروشی هستند و پرونده های مهم و ملی تنها یک درصد از پرونده ها را تشکیل می دهند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد که به کمک مدیران اجرایی استان‌ها جای این دو را با هم عوض کنیم، یعنی به جای برخورد با مغازه داران و اصناف، آب را از سرچشمه برداریم و با کمک سازمان های گزارش دهنده با سرچشمه تخلفات برخورد کنیم.

سجادی پناه طی مراسمی با حضور وزیر دادگستری، جایگزین حاجی پاشا در معاونت فن آوری و طرح و برنامه سازمان تعزیرات حکومتی شد.

انتهای پیام


6851587
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است