اجتماعی 12:53 - 29 دی 1398
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آماده باش و تلاش تیم های نظارتی این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان تهرانی و کاهش تبعات ناشی از شرایط بارش برف خبر داد و خواستار صبوری و مدیریت زمان شهروندان شد.

تمامی پایانه‌ها و خطوط تاکسی پایتخت در روزهای برفی رصد می‌شوند

به گزارش ایسنا، علیرضا قنادان با اشاره به اینکه شرایط خدمات رسانی در روزهای برفی متفاوت از شرایط روزهای معمولی است، گفت: از نخستین ساعات روز و در پیک صبحگاهی شرایط پایانه‌های تاکسیرانی تحت رصد کارشناسان و ناظران بوده و تاکسی‌های ون به نقاط استراتژیک و مهم شهر تهران اعزام شدند.

قنادان با تاکید بر اینکه در شرایط برفی نیازمند همکاری صبورانه شهروندان هستیم، افزود: کندی خدمات رسانی به شهروندان در شرایط برفی نسبت به روزهای معمولی امری طبیعی است چرا که علاوه بر افزایش بار مسافر، طول زمان سفر تاکسی ها در این شرایط نیز دو برابر می شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی پایانه ها و خطوط تاکسی پایتخت تحت رصد هستند، ادامه داد: عرض کم معابر منتهی به ایستگاه های مترو از دیگر نقاط استراتژیک شهر تهران است که مورد پیگیری تیم های نظارتی و گشت های میدانی قرار دارد تا خللی در خدمت رسانی به شهروندان پیش نیاید.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ قنادان گفت: در زمان اعلام بارش های فصلی تمامی تیم های نظارتی سازمان در آماده باش هستند و در صورت بارش های سنگین این حضور میدانی با شدت و دقت بیشتری انجام می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران یادآور شد: همواره در شرایط حاد شاهد رفتار صبورانه و مدیریت زمان از سوی مسافران بوده ایم ولی همچنان نیازمند همیاری و همکاری شهروندان و قشر خدوم تاکسیرانان هستیم.

انتهای پیام


10352028
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» توافقنامه سازمان تاکسیرانی تهران و یک شرکت خودروسازی برای جایگزینی ۲ هزار دستگاه خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده شهر تهران امضا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد زندانی که از ۱۲ سال قبل به جرم قتل زن همسایه به قصاص محکوم شده و به خاطر پیگیری نشدن پرونده‌اش از سوی اولیای دم همچنان بلاتکلیف در زندان است طی نامه‌ای از قضات دادگاه کیفری یک استان تهران درخواست کرد تا به وضعیتش رسیدگی شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهی انتظامی کشور در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه یک شهرداری تهران از پیشرفت قابل توجه این منطقه در اجرای پروژه‌های ترافیکی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است