استانی 14:18 - 10 اسفند 1393
رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور
رقابت تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات تنیس پسران کشور در قم با برتری تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی همراه بود.

مدعیان قهرمانی تنیس کشور از سد حریفان عبور کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های تنیس قهرمانی پسران کشور در دو رده سنی زیر 16 و زیر 18 سال هم اکنون به میزبانی هیئت تنیس استان قم در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم در حال برگزاری است و تا پایان هفته ادامه می‌یابد.

تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات بر اساس قرعه‌کشی انجام شده از سوی مسئولین برگزاری بازی‌ها در 8 گروه 3 و 4 تیمی تقسیم‌بندی شده‌اند و بدین ترتیب بازی‌های مرحله مقدماتی را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود کند.

با توجه به جدول برگزاری بازی‌ها، امروز بر اساس برنامه تیم‌های هیئت تنیس قم (الف)، آذربایجان غربی، تهران، فارس، البرز، اصفهان و توابع‌تهران با قرعه استراحت روبه‌رو شدند و در بازی‌های برگزار شده این روز 9 مدعی قهرمانی از سد حریفان خود گذشتند.

در نخستین دیدار این بازی‌ها ابتدا مسابقه تیم‌های هیئت تنیس استان‌های قزوین و سیستان و بلوچستان به انجام رسید که برتری در این مسابقه از آن نماینده قزوین بود و این تیم توانست با نتیجه 3 بر صفر تیم هیئت سیستان و بلوچستان را شکست دهد.

در حالی که علاقمندان زیادی با حضور در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم نظاره‌گر این بازی‌ها هستند در سایر دیدارها نیز تیم‌های هیئت تنیس استان‌های گیلان، قم (ب) و آذربایجان شرقی با نتیجه 3 بر صفر برابر تیم‌های هیئت تنیس استان‌های همدان، یزد و کرمانشاه به برتری رسیدند.

چند بازی نزدیک و نفس‌گیر نیز در این روز برگزار شد که طی آن تیم هیئت تنیس مازندران با نتیجه 2 بر یک مقابل کرمان شکست خورد و تیم‌های هیئت تنیس استان‌های ایلام و خراسان‌رضوی نیز به ترتیب و با نتایج مشابه 3 بر صفر برابر تیم‌های هیئت تنیس بوشهر و گلستان صاحب برتری شدند.

این رقابت‌ها در بخش تیمی در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های شرکت کننده با انجام 9 دیدار دیگر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و علاقمندان به تنیس می‌توانند بدون هزینه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم حضور یافته و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

این در حالی است که مسابقات قهرمانی تنیس پسران کشور در بخش انفرادی رده سنی زیر 16 سال به صورت 2 ست از 3 ست به انجام می‌رسد و در بخش انفرادی و تیمی رده سنی زیر 18 سال نیز به شکل 2 ست از 3 ست برگزار می‌شود، ضمن اینکه در هر ست بخش انفرادی سیستم تای‌برک اجرا خواهد شد.

رقابت‌های تنیس قهرمانی پسران کشور به میزبانی هیئت تنیس استان قم به سرداوری و داوری علی تهرانی، مهدی هاشمی، علیرضا ضابطان، مهدی اشعری، محمدجواد امشی، حمید رضایی و احسان حسنی‌سعدی در 3 زمین برگزار می‌شود.


5949685
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است