استانی 16:26 - 28 دی 1396
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛
تیم فوتبال سایپا توانست در یکی از حساست‌رین دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر به یک پیروزی شیرین و دلچسب برابر تراکتورسازی تبریز دست یابد.

ادامه تیره روزی‌های تراکتورسازی با شکست برابر شاگردان علی دایی

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین بازی از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم تراکتورسازی از ساعت ۱۴:۳۰ امروز پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف سایپا رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان علی دایی به پایان رسید.

مهدی ترابی در دقیقه ۶۳ برای تیم سایپا گلزنی کرد تا تیمش از میزبان پیش بیفتد، اما محمد ایران‌پوریان در دقیقه ۷۰ برای تراکتورسازی گل زد تا نتیجه را به تساوی بکشد. این نتیجه تا دقیقه ۷۵ با تساوی ادامه داشت تا اینکه مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی، برای بار دوم گلزنی کند و سایپا را از حریف پیش انداخت. این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید تا شاگردان علی دایی با یک پیروزی ارزشمند از تریز به تهران بازگردند.

قضاوت این دیدار بر عهده حمید حاج ملک بود که علی اکبر نوری و حسن انتظاری نیز به عنوان کمک داور در این دیدار حضور داشتند.

تیم تراکتورسازی این بازی را با ترکیب ژوردی مارتینز، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، محمد ایران‌پوریان، رضا شربتی، مهدی کیانی، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی آغاز کرد. البته این تیم با توجه به کسب نتایج ضعیف هفته های اخیر، یحیی گل‌محمدی را روی نیمکت نداشت و مسئولیت هدایت تیم بر عهده مجتبی حسینی بود.

همچنین حامد فلاح‌زاده، محمد دانشگر، رضا علیاری، روزبه شاه‌علی‌دوست، امید خالدی، رضا اسدی، علی قلی‌زاده، مهدی ترابی، آرش رضاوند، محمدرضا سلیمانی و آرمان رمضانی هم ۱۱ بازیکن تیم سایپا بودند که از ابتدای نیمه نخست به میدان رفتند.


9643368
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است