استانی 22:56 - 10 شهریور 1393
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبر داد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از شناسایی 600 معتاد متهاجر در استان زنجان خبر داد.

شناسایی 600 معتاد متهاجر در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، تقی نصیری امشب در جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: ساماندهی معتادین و مبارزه با مواد مخدر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای مبارزه با مواد مخدر است.

وی با اشاره به آمار گرفته شده در زمینه معتادین متهاجر، تصریح کرد: در سال 91، بر اساس برآوردی که انجام شد، 600 معتاد متهاجر در استان شناسایی شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی معتادین زن، بیان کرد: باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای نگهداری معتادین زن در استان انجام شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در برخی از استان‌های همجوار محلی برای نگهداری معتادین زن در نظر گرفته شده است، افزود: در تلاش هستیم با انجام اقدامات لازم در استان زنجان نیز چنین مرکزی ایجاد شود.

نصیری در ادامه با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای اجرای برنامه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان، تصریح کرد: در این راستا 50 میلیون ریال برای کارگاه‌های آموزشی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با اشاره به سهمیه اختصاص یافته برای استان در زمینه تهیه لوح‌های فشرده آموزشی، افزود: امسال سهمیه استان 85 لوح فشرده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از اعتبارات اختصاص یافته به کمیته‌های مختلف در زمینه مبارزه با مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه به دانشگاه علوم پزشکی اعتباری در زمینه بازتوانی و اجرای برنامه‌های پیشگیری اختصاص یافته است.


4622717
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است