به گزارش سرویس بازار ایسنا، وحید عباسزاده بنیانگذار و رییس هیاتمدیره سایت «بیار» با اعلام این خبر افزود: برگزاری جشنوارههایی همچون عید تا عید در مقاطع زمانی مختلف برای خرید بهصرفهتر و افزایش رضایت مشتریان این سایت در دستور کار قرار دارد که جشنوارههای بعدی نیز در آینده اطلاعرسانی میشود.
وی با بیان اینکه «بیار» با هدف عرضه کالای خرده فروشی در بستر اینترنت راهاندازی شده است، اظهارکرد: ماموریتی که سامانه بیار به نمایندگی از شرکت هوشگسترماهان برای خود تنظیم کرده، ایجاد بستری فراگیر و پویا است که در آن هر کاربری بتواند به راحتی و با در اختیار داشتن زیرساختهای مناسب، کالا و یا سرویس مدنظر خود را در معرض دید دیگر کاربران قرار داده و در صورت درخواست از سوی مخاطبان، به ارائه آن بپردازد.
عباسزاده افزود: «بیار» به عنوان یک پلتفرم تولید و انتشار محتوا که به صورت همزمان زیرساخت خرید و فروش را نیز در اختیار دارد، به عنوان یک الگوی خلاقانه و بهروز جهانی، پیشرو خرید و فروش در شبکههای اجتماعی است. در این الگو هر فردی میتواند بدون دخالت «بیار» با راهاندازی و توسعه فروشگاه خود بدون پرداخت هیچ پورسانتی به «بیار»، یک فروشگاه آنلاین در اختیار داشته باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸۰۰ برند حوزه اقلام سوپرمارکتی با «بیار» همکاری دارند، در مورد امکانات «بیار» توضیح داد: سایت فروشگاهی «بیار» دارای نسخههای IOS، Android و Windows است و زیرساختهای فنی قدرتمندی برای پوشش نیازهای مشتریان در تعداد بالا فراهم کرده است. همچنین جامعه اختصاصی تامینکنندگان «بیار» تمامی عملیات مورد نیاز مشتریان را پوشش داده و سیستم حسابداری تمام اتوماتیک این سایت امکان مشاهده و دریافت فاکتورها، درصدها و سایز موضوعات مالی مورد نیاز مشتریان را فراهم میکند.
عباسزاده با بیان اینکه این سایت با دریافت پروانه کسب فروشگاه مجازی، نماد اعتماد الکترونیکی و سایر مجوزهای قانونی بستر مناسبی برای تعامل بیواسطه بین تامینکنندگان کالا و خدمات و مشتریان فراهم کرده است، یادآور شد: مراحل خرید از سایت «بیار» به گونهای طراحی شده که مشتریان به راحتی و در کمترین زمان خرید خود را با قیمتهای رقابتی انجام دهند.
انتهای پیام