استانی 17:43 - 05 مهر 1399
یک مسئول خبر داد:
ایسنا/لرستان رئیس اداره طیور و زنبورعسل سازمان جهاد کشاورزی لرستان از خرید ۱۲۰۰ تن مرغ از تولیدکنندگان لرستانی خبر داد.

خرید ۱۲۰۰ تن مرغ از تولیدکنندگان لرستانی

محمدعلی جعفر پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فروردین امسال قیمت مرغ در بازار حتی به قیمت کمتر از قیمت تصویب شده دولت یعنی ۱۲۹ هزار ریال رسید که این شرایط موجب متضرر شدن تولیدکنندگان شد.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان مرغ، جهاد کشاورزی استان ۱۲۰۰ تن از این محصول را از تولیدکنندگان خریداری و انبار کرد.

جعفرپور اضافه کرد: در بهار امسال برای جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران با شرکت پشتیبانی امور دام استان هماهنگی‌های لازم مبنی بر خرید گوشت مرغ شد که  این موضوع را به اتحادیه‌ها، شرکت‌های تعاونی  و مرغداران اعلام کردیم.

این مسئول گفت: شیوع بیماری کرونا موجب سراشیبی قیمت گوشت مرغ در کل کشور و به طبع آن در لرستان شده بود به‌طوری‌که این ماده پروتئینی نسبت به آخرین روز پارسال کاهش یافته بود.

وی اضافه کرد: همین خریدهای جهاد کشاورزی از مرغداران باعث تعدیل قیمت‌ها در بازار و جلوگیری از زیان بیشتر تولیدکنندگان شد.

جعفر پور گفت: در  طرح خرید از مرغداران، مرغ خریداری شده پس از طی فرایند انجماد و بسته‌بندی در سردخانه‌های تولید استان ذخیره و در زمان موردنیاز توزیع شد.

رئیس اداره طیور و زنبورعسل سازمان جهاد کشاورزی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تقریباً تمامی نهاده‌های موردنیاز مرغداران از طریق سامانه انجام می‌شود.

انتهای پیام


10734937
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است