فرهنگی‌هنری 09:44 - 02 مرداد 1395
با حکم رئیس رسانه ملی، مهندس رضا قدیمی به عنوان معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما منصوب شد.

معاون فضای مجازی صدا و سیما منصوب شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دکتر علی عسکری طی حکمی مهندس رضا قدیمی را به سمت معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما منصوب کرد.



در این حکم آمده است:



مطالعه درباره تحولات فضای مجازی و بین‌المللی، برنامه‌ریزی جامع در خصوص حضور موثر در «فضای مجازی ملی» و طراحی برای آرایش جامع رسانه‌ای سازمان صدا و سیما در عرصه اینترنت جهانی، همکاری با سایر شبکه‌ها در جهت اثرگذاری و بهره‌برداری از فضای مجازی به منظور افزایش ضریب نفوذ آن‌ها، ایجاد ساختارهای مناسب در سایر بخش‌های سازمانی بویژه در مراکز استان‌ها، بهره‌گیری از منابع آرشیوی سازمان، اهتمام به راه‌اندازی خدمات جذاب و پرمخاطب تلویزیون تعاملی، راه‌اندازی شبکه اجتماعی فراگیر و دربرگیرنده آحاد مختلف جامعه و مخاطبان رسانه ملی، ارائه خدمات جذاب صوت و تصویر فراگیر بر این بستر با اهتمام به تولید گسترده محتوای کیفی و جذاب متناسب با فضای مجازی و نیز بسته‌بندی مناسب تولیدات متنوع شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برای ارائه در این قالب، همکاری صمیمانه با تولیدکنندگان محتوا در بخش‌های عمومی و مردمی جامعه به‌ منظور تامین محتوای مورد نیاز برای رسانه‌های نوین سازمان، رصد تحولات و ارائه خدمات لازم به‌ منظور سامان‌دهی افکار عمومی بر بسترهای مربوط در فضای مجازی، تلاش برای افزایش سواد سایبری و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی آحاد مردم، خانواده‌ها و جوانان برای استفاده مطلوب از مواهب فضای مجازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی این حوزه، اخذ بازخورد دقیق و مستمر از کاربران درباره کارایی و اثربخشی خدمات رسانه ملی در عرصه فضای مجازی و گسترش این خدمات به کاربران منطقه‌ای و بین‌المللی با تاکید بر کاربران کشورهای اسلامی، از جمله ماموریت‌ها و وظایف شما در این معاونت است.



از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت دارم.

 

علی عسکری



رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران



انتهای پیام/



 




8055058
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» با حضور وزیر فرهنگ و جمعی از پیشکسوتان هنر خوشنویسی در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت اول اردیبهشت همزمان با روز سعدی، پیامی تصویری منتشر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» محمد دلاوری، مجری تلویزیون و روزنامه‌نگار در برنامه «بی‌واسطه» شبکه یک سیما از ضعف ساختاری شرکت‌های خودروسازی پرسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کیانو ریوز بازیگر شناخته شده سینما در حال گفتگو برای بازی در فیلمی دلهره آور با نام «سیستم سرگرمی خراب است» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صرافان گفت: من برای اولین‌بار در کودکستان عشق را تجربه کردم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بازیگر کشورمان گفت: بنا دارم برای سال پیش‌رو دو اثر با محوریت جبهه مقاومت اسلامی و نوشته‌ای از ویلیام شکسپیر را روی صحنه نمایش ببرم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امامی گفت: دو موضوع در زندگی فرهنگی و اجتماعی ما مهم هستند. یکی، مکان رویداد‌ها و دیگری، زمان رویدادهاست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته پایانی فروردین ماه با حضور ۵۸۹ مخاطب توانست بیش از ۱۳ میلیارد بفروشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صفوی گفت: محوریت «شکرستان» موضوعات محیط زیست، مسئله آب، فناوری‌های جدید، کارآفرینی است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» از سه کودکی گفت که زیر آوار‌ها همراه با موجودی ناشناس نگهداری می‌شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است