اجتماعی 12:25 - 08 شهریور 1393
تجمع مجدد دانش‌آموزان شین‌آباد مقابل ریاست جمهوری
دانش‌آموز حادثه‌دیده شین‌آبادی، گفت: بعد از ۲ سال از آن حادثه هزینه دیه، مستمری و حق بیکاری پدر و مادران‌مان را نمی‌دهند.

آمنه راک: دیه، مستمری و حق بیکاری پدر و مادرانمان را نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دوازده دانش‌آموزان حادثه دیده شین‌آبادی باز هم برای احقاق حقوق خود در مقابل ساختمان ریاست جمهوری تجمع کردند.

بیست و پنجم مردادماه امسال و 14 روز گذشته هم دانش‌آموزان حادثه دیده شین‌آبادی به همراه خانواده‌های خود در مقابل ریاست جمهوری تجمع کردند و خواهان رسیدگی به وضعیت خود بودند.

اما ظاهراً این افراد هنوز نتیجه‌ای از این اقدامات نگرفته‌اند و بازهم امروز هشتم شهریورماه در مقابل ساختمان ریاست جمهوری در تهران تجمع کرده‌اند.

آمنه راک، دانش‌آموز حادثه دیده شین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس علت این حضور را عدم رسیدگی به وضعیت آن‌ها و عدم پاسخ‌دهی مسئولان اعلام کرد.

وی افزود: هزینه دیه، مستمری و حق بیکاری پدر و مادرانمان را پس از گذشت 2 سال از آن حادثه پرداخت نمی‌کنند و جوابی هم نمی‌دهند.

این دانش‌آموز حادثه دیده با بیان اینکه مستمری و حق بیکاری پدر و مادرانمان را نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: از دیه حدود 400 میلیون تومانی، می‌گویند حدود 160 میلیون آن را پرداخت می‌کنند که نسبت به این موضوع اعتراض داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا مابقی دانش‌آموزان حق و حقوق خود را دریافت کرده‌اند؟»، تصریح کرد: خیر، دوازده دانش‌آموزی که در آن حادثه آسیب دیدیم هم‌اکنون در مقابل ریاست جمهوری حضور داریم.

راک ادامه داد: در چند روز گذشته هم اینجا حضور پیدا کردیم که گفتند شما بروید جواب می‌دهیم که تاکنون هیچ پاسخی نداده‌اند.

وی در خصوص همکاری و پیگیری آموزش و پرورش در این خصوص، گفت: آموزش و پرورش هم جواب نمی‌دهد، هیچ کدام جواب نمی‌دهند.

به گزارش فارس، به نظر می‌رسد هیچ مبلغ و فعالیتی نمی‌تواند زیبایی این دختران دانش‌آموز را به آن‌ها بازگرداند، اما تکریم و توجه به درد آن‌ها می‌تواند مقداری از زخم‌های آنها را التیام بخشد که این موضوع بسیار مهم است و مسئولان امر باید به آن توجه کنند.


4599644
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: اکنون بوستان لاله هویت جدیدی در کنار تمام کارکرد‌های پیشین خود پیدا کرده و شهروندان تهرانی با نگاه جدیدی به این بوستان بزرگ می‌آیند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور گفت: افزایش چند برابری جریمه (تخلفات رانندگی) برای جلوگیری از رفتار پرریسک کسانی است که می‌خواهند با رانندگی پرخطر جان دیگران را به خطر بیاندازند چرا که افزایش جریمه برای کسانی که در مسیر قانون حرکت می‌کنند مسئله خاصی نیست
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: افزایش جریمه‌ها بسیار کار درستی است، اما افزایش جریمه به تنهایی عامل بازدارنده نیست بلکه ایجاد فرهنگ بازدارنده نقش مهم‌تری دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق در کارگاه تولید سپر خودرو خبرداد و گفت: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: شاهد اثرات مثبت ایجاد پست‌های خدمات بشر دوستانه سازمان جوانان در کاهش تصادفات نوروزی هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربایش یک دختر حدودا ۲۰ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در طرح خدمات نوروزی هلال احمر قریب به ۴ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۸۸ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: با توجه به حجم سنگین ترافیک محور چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تردد همه وسایل نقلیه از پل زنگوله به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر پویش فرهنگی بهار قرآن، بهار ایران در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز ۹۸۰ هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است