استانی 23:08 - 15 آذر 1397

مجمع خیرین در نظم بخشیدن به کارهای نیک نقش موثری دارد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خیرین و فرهیختگان بشردوست استان قزوین پنجشنبه شب با حضور حبیب ‌الله بوربور، رئیس هیئت مدیره مجمع خیّرین کشور، آیت الله تاکندی نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری، بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین در سالن باغستان برگزار شد.

بهمن طاهرخانی در این نشست گفت: کسی که داوطلبانه وارد کار خیر می شود جای تحسین دارد و باید مورد تکریم قرار گیرد و عضویت در جمیعت هلال احمر از اموری است که ثواب دنیا و آخرت دارد.

طاهرخانی بیان کرد: در دین اسلام تاکید زبادی به امور خیرخواهانه شده است و امروزه در جهان نیز موسسات زیادی مانتد پزشکان بدون مرز در خدمت انسانها و بشریت هستند اما از ما مسلمانان که اموزه های دینی داریم انتظار می رود با انگیزه بیشتری در کارهای خیر شرکت کنیم.

وی یادآورشد: در شرایطی که به دلیل مشکلات اقتصادی هر روز بر تعداد افراد فقیر اضافه می شود به نظر می رسد رسالت و نقش خیرین بیش از گذشته شده و فعالیت شما اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید انگیزه بیشتری در کار خیرداشته باشیم ودر قبال فقر و محرومیت حساسیت بیشتری از خود نشان دهیم و حضور در موسسات خیریه بهترین کار برای هدفمند کردن برنامه هاست.

وی گفت: خیرین می توانند دامنه فعالیت های خود را در ساخت مسجد، مدرسه، درمانگاه، خدمات عام المنفعه، تحصیل، ازدواج و سایر اموری که جامعه به آنها نیاز دارد هدفمند کرده و هدایت کنند و مجمع خیرین استان می تواند هدایت این امر را بر عهده گیرد.


9992677
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است