اقتصادی 22:00 - 11 تیر 1394
بررسی ها حاکی از آن است که قیمت واحد ۵۰ متری در "گشت‌ اجباری" ۶۰ میلیون تومان و واحدی با همین متراژ واقع در اختیاریه ۷.۵ برابر یعنی ۴۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت آپارتمان ۵۰متری در پایتخت/جدول

ب در حالی بازار اجاره‌بهای مسکن در وضعیت چندان مطلوبی به لحاظ قیمتی به‌سر نمی‌برد و شرایط به‌گونه‌ای است که مستاجران به هر ساز موجران می‌رقصند که بازار خرید و فروش مسکن همچنان در رکود شدیدی به سر می‌برد.



اکثر فعالان بازار مسکن پیش‌بینی می‌کنند وضعیت کنونی تا پایان سال تداوم داشته باشد و حتی توافقات احتمالی هسته‌ای نیز تاثیر چندانی در رکود این بخش نخواهد داشت. به گفته مساوران املاک و دست‌اندرکاران بازار تا تابستان سال آینده هیچ اتفاقی در بخش مسکن روی نمی‌دهد و همه چیز برای خرید خانه مهیا شده است.



بر اساس این گزارش هم‌اکنون یک واحد آپارتمان 50 متری دو سال ساخت واقع در سی متری جی با قیمت 165 میلیون تومان در فایل فروش قرار گرفته است. واحدی 4 ساله با همین متراژ با امکاناتی نظیر پارکینگ و انباری در محدوده شهرک ولیعصر به ازای هر مترمربع 3 میلیون تومان یعنی 150 میلیون تومان تعیین شده است.



تسنیم: واحد 50 متری نوساز فول امکانات واقع در اوین 255 میلیون تومان در فایل فروش قرار گرفته است.


6683107
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج _ قزوین و محور چالوس گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو؛ ظرفیت تولید محصول پژو پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال ۱۴۰۳، به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی عرضه و شرایط رقابتی، مغازه‌داران انواع میوه و صیفی را زیر نرخ مصوب عرضه می‌کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه شاهد وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت:موضوع پرداخت یارانه‌ها و از جمله یارانه انرژی به مردم و تولیدکنندگان یک ضرورت است به طور کلی یارانه باید در راستای حمایت از کالای داخلی باشد و یارانه به دست مصرف کننده نهایی یعنی افراد برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با تصویب‌ افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، حداقل و حداکثر حقوق آن‌ها مشخص شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع و مصرف ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در هشتمین نوروز با رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت:۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار و معوقات مالیاتی در سال ۱۴۰۲وصول شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد: ایران طبق دو قرارداد گازی با عراق از ژوئیه ۲۰۱۷ تاکنون حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز صادر کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است