استانی 06:25 - 16 تیر 1394
سنندج؛
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بانه گفت: 5 هزار خانوار زیر پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی از طرح حمایتی سبد غذایی دولت بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج؛ حمید ساعدپناه گفت: سبد غذایی به 12 هزار و 70 نفر از مردم شهرستان بانه که زیرپوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی بوده‌اند، تعلق گرفته است.


وی افزود: بر اساس آمارها 2 هزار و 890 خانوار شهری و 2 هزار و 377 خانوار روستایی از کمیته امداد امام خمینی و همچنین یک هزار و 400 خانوار زیر مجموعه بهزیستی در این طرح پوشش داده شده‌اند.


ساعدپناه با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح توسط دولت تامین نیازهای غذایی اقشار محروم جامعه است، افزود: در این طرح مبلغی به صورت بن خرید در اختیار افراد قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند با استفاده از آن نسبت به تهیه اقلامی از جمله گوشت، مرغ، تخم مرغ، برنج، رب، روغن، ماکارونی، خرما و حبوبات از فروشگاه‌های تعیین شده اقدام کنند.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بانه بیان کرد: این سبد حمایت غذایی به‌ منظور مبارزه با فقر، حمایت غذایی و جلوگیری از سوءتغذیه توسط دولت هر چهار ماه یک بار در میان مشمولان توزیع می‌شود.


ساعدپناه گفت: اعتبار این طرح از محل هدفمندی یارانه‌ها تامین می‌شود و نخستین مرحله توزیع سبد حمایت غذایی اقشار آسیب‌پذیر در سال جاری از تاریخ 30 خرداد ماه آغاز شده است.


انتهای پیام/ی

6708560
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است