گوناگون 16:39 - 10 خرداد 1399
تلویزیون‌های ال جی توانسته‌اند تا حدود بسیار زیادی بازار رقابت و فروش را در اختیار خود قرار داده و مخاطبان کثیری را از سراسر جهان جذب خود کنند. البته دلیل این امر توانایی شرکت ال جی در ارائه بهترین سرویس‌ها و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در تلویزیون‌های خود است.

خرید تلویزیون نانوسل با قیمت مناسب

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانه نود، به‌عبارتی‌ دیگر شرکت ال جی در هر دوره که محصول جدیدی را وارد بازار می‌کند، با افزودن یا به کار بردن نوعی تکنولوژی در این محصولات، آنچه افراد در ذهن می‌پرورانند، در تلویزیونهای ال جی به اجرا گذاشته و حتی فراتر از آنچه انتظار می‌رود کیفیت و خلاقیت را در هم ادغام می‌کند. در حال حاضر اگر از تلویزیون‌های OLED ال جی صرف‌نظر کنیم، جدیدترین فناوری که شرکت ال جی در تلویزیونهای خود به نمایش گذاشته، تکنولوژی نانوسل است که به جرات می‌توان آن را یکی از بهترین فناوری‌هایی که تاکنون در عرصه تلویزیون به‌کار رفته دانست. در اینجا مهم‌ترین ویژگی‌هایی را که توسط فناوری نانوسل به تلویزیونهای ال جی افزوده شده به‌صورت خلاصه بیان می‌کنیم تا تفاوتی که این تلویزیون‌ها با سایر تلویزیون‌ها دارند کاملاً روشن شود.

استفاده از نور پس‌زمینه Full Array LED به جای Edge LED

اولین تفاوت تلویزیون‌های نانوسل با سایر همنوعان خود، استفاده از نور پس‌زمینه Full Array LED است. در این نوع نور رسانی، لامپ‌های LED کوچک که وظیفه تابش نور به پیکسل‌ها را بر عهده‌ دارند، به‌صورت کاملاً متراکم در سرتاسر پنل صفحه‌ نمایش تلویزیون پراکنده‌ شده‌اند. این در حالی است که در مدل‌های قبلی از نور پس‌زمینه Edge LED استفاده می‌شود که در این نوع نور رسانی لامپ‌های LED کوچک در حاشیه پنل صفحه‌ نمایش قرار گرفته و برای تشکیل تصویر می‌بایست نور از حاشیه به پیکسل‌ها بتابد. همین موضوع موجب می‌شد که در برخی تصاویر که رنگ‌های متضاد در کنار هم قرار می‌گرفتند، هاله‌ای از رنگ‌ها بر دیگری تشکیل شود؛ اما این اتفاق در تلویزیون‌های نانوسل به واسطه نور پس‌زمینه Full Array LED دیگر رخ نمی‌دهد.

افزایش زاویه دید تلویزیونهای نانوسل تا ۱۷۸ درجه

در تلویزیون‌های معمولی هنگامی که از گوشه و کنار به تلویزیون نگاه می‌کنید، تصویر تا حدودی تار شده و از کیفیت آن‌ها کاسته می‌شود. به‌عبارتی‌ دیگر هر چه زاویه دید بیننده نسبت به تلویزیون بیشتر شود، تصویر نیز بیشتر تار شده و کم‌کم کیفیت خود را از دست می‌دهد؛ اما در تلویزیونهای نانوسل ال جی به واسطه تقویت پنل IPS که خود برای بیشتر شدن زاویه دید طراحی و در تلویزیونهای ال جی کار گذاشته شده است، زاویه دید تا ۱۷۸ درجه ارتقا داده‌شده است. به این معنی که اگر کاملاً در قسمت کناری تلویزیون نانوسل قرارگرفته و به تصویر آن نگاه کنید، متوجه خواهید شد که از کیفیت تصویر کاسته نشده و تنها چیزی که مشاهده خواهید کرد این است که در اثر زاویه دید بیش‌ از اندازه، تصویر فشرده‌ شده است!

افزایش دقت رنگ در تلویزیونهای نانوسل ال جی

کیفیت تصاویر تلویزیون‌های ال جی به دلیل تولید رنگ‌های خالص، یا به گفته شرکت ال جی Pure Color در سطح بسیار بالایی قرار دارد. حال تصور کنید این کیفیت توسط فناوری نانوسل ارتقا یافته و به آن افزوده شود. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که به تلویزیونهای نانوسل ال جی افزوده شده، این است که از کیفیت رنگ‌های خالص و پرعمقی که در تلویزیونهای نانوسل ال جی به نمایش درمی‌آیند، حتی در نمایش فیلم یا محتوای دارای حرکت سریع نیز کاسته نشده و در این شرایط نیز تشخیص مرز بین رنگ‌ها به‌وضوح قابل‌ مشاهده است. به‌عبارتی‌ دیگر برای تلویزیون نانوسل ال جی اهمیتی ندارد که چه نوع محتوایی در حال پخش است؛ کیفیت و وضوح و نیز مرز بین رنگ‌ها به همان‌گونه‌ای است که در تصاویر کم‌تحرک مشاهده می‌کنید.

سخن پایانی

در خصوص تلویزیونهای نانوسل ال جی سخنان زیادی برای نقل کردن وجود دارد؛ اما آنچه در اینجا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، قیمت این تلویزیون‌هاست. قیمت تلویزیون‌های ال جی مهم‌ترین نقطه قوت این شرکت در تصرف بازار فروش تلویزیون در سطح جهان بوده است. فروشگاه اینترنتی بانه ۹۰ مفتخر است تا با عرضه جدیدترین تلویزیون‌های ال جی و به خصوص تلویزیون‌های نانوسل با نازل‌ترین قیمت‌ها خدمت‌رسانی خود را به هم‌وطنانمان در سراسر کشور به اثبات رساند. علاوه بر این، چنانچه شما همراهان گرامی قصد اطلاع از قیمت تلویزیون‌های OLED ال جی را داشته باشید، می‌توانید به وب‌سایت ما سر بزنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10553102
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است