ورزشی 03:00 - 07 خرداد 1397
رییس پیشین هیات وزنه برداری لرستان گفت: انتخابات هیات دو مرتبه برگزار نشد و چون تنها من کاندیدا شده ام فدراسیون گفته است باید دوباره ثبت نام انجام شود.

رییس پیشین هیات وزنه برداری لرستان: فدراسیون انتخابات را برگزار نمی‌کند چون فقط من کاندیدا هستم

سید علی شاهرخی در گفتگو با ایسنا درباره ی برگزار نشدن انتخابات هیات وزنه برداری استان لرستان بیان کرد: دوره چهارساله من در آذر 96 به پایان رسید و حدود شش ماه است که انتخابات هیات برگزار نشده است. کارهای ثبت نام از کاندیداها هم انجام شد و فدراسیون به اداره کل ورزش و جوانان لرستان نامه ارسال کرد که انتخابات در بهمن برگزار شود اما انجام نشد. دوباره قرار شد انتخابات اوایل اسفند برگزار شود که باز هم برگزار نشد. در همان اسفند هم برای هیات سرپرست گذاشتند و حالا باید ببینیم چه زمانی دوست دارند انتخابات را برگزار کنند.

 شاهرخی در پاسخ به این پرسش که دلیل فدراسیون برای اینکه دو مرتبه انتخابات را برگزار نکرد چه بود، تصریح کرد: دلیلی که عنوان کردند این بوده که چون یک نفر برای انتخابات ثبت نام کرده است باید دوباره ثبت نام انجام شود و این دلیل منطقی نیست. اطلاع رسانی از طریق روزنامه های کثیر الانتشار برای شرکت در انتخابات هیات وزنهبرداری شد و مهلت قانونی ثبت نام هم به پایان رسید و نمی توان کسی را به زور مجبور کرد که ثبت نام کند.

او با اشاره به وضعیت وزنه برداری لرستان در چهار سال پیش که هیات را تحویل گرفت، گفت: چهار سال پیش که هیات را تحویل گرفتم، وزنه برداری لرستان وضعیت مناسبی نداشت و حتی رو به تعطیلی بود اما در این چهار سال استعدادیابی و پشتوانه سازی شد  و حتی لیگ استانی برگزار کردیم. سال گذشته هم سه مدال جهانی و 9 مدال آسیایی کسب کردیم  که برای اولین مرتبه بود چنین مقام هایی در وزنه برداری استان به دست می آمد. همچنین اعزام تیم هایمان به مسابقات قهرمانی کشور هم به صورت منظم انجام شد.

شاهرخی افزود: وضعیت  به گونه ای بود که از استان لرستان در مسابقات قهرمانی کشور یا تیم شرکت نمی کرد یا اینکه تیم ناقص می رفت اما کم کم پشتوانه سازی کردیم و لیگ استان را برگزار کردیم و قرار شد امسال هم برگزار شود اما به دلیل مشخص نبودن تکلیف هیات، برنامه ها همان طور مانده است. سرپرست هیات هم یک نفر از شهرداری است که اطلاعی از وزنه برداری ندارد. به نظر می رسد فدراسیون به عملکرد هیات ها توجه ندارد و فقط کسانی را می خواهند که با خودشان باشند. البته ما هم چیزی نگفته ایم و فقط در بحث تجهیزات و قولهایی که فدراسیون به هیات داده بود انتقاد کردیم. آنها می خواهند هیات ها حرف نزنند  و فقط گوش به فرمان رییس فدراسیون باشند.

 رییس پیشین هیات لرستان در پاسخ به این پرسش که از اداره کل ورزش  و جوانان استان خود پیگیر برگزاری انتخابات نبوده است، تاکید کرد: حرفی که به من زدند این بوده که خود فدراسیون مخالفت می کند چون یک نفر ثبت نام کرده باید دوباره ثبت نام انجام شود.

شاهرخی در مورد اینکه در این مدت فدراسیون چقدر تجهیزات به لرستان داده است، گفت: یک ست وزنه برداری به ما دادند اما از آنجا که شش هیات فعال داریم جوابگو نیست. اکثر وسایل هم فرسوده شده اند و نیاز است شهرستان ها را تجهیز کنیم و این یک ست جوابگو نیست.

او در پایان گفت: از مسئولان وزارت ورزش و جوانان تقاضا داریم به این مسئله ورود پیدا کنند چون این مشکل تنها استان لرستان نیست و چند استان دیگر هم همین وضعیت را دارند. وزارت ورزش و جوانان نگذارد فدراسیون سلیقه ای عمل کند به طوری که انتخابات هیاتی را که دوست دارد برگزار کند اما هیات دیگر را بلاتکلیف نگه دارد.

انتهای پیام


9792790
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است