ورزشی 18:57 - 31 شهریور 1393
سرمربی استقلال نسبت به تعطیلی 50 روزه لیگ برتر اعتراض دارد.

قلعه نویی:کجای دنیا 50روز لیگ راتعطیل می کنند؟/فوتبال همین است؛منچستر با فن خال و این همه ستاره باخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: «بازی با فولاد را آنالیز کردیم. فولاد یک کرنر هم نداشت ولی ما 7 موقعیت بالای 80 درصد داشتیم. عدالت در این مسابقه اجرا نشد. ذوب آهن هم حریف خوبی است و اگر کیفیت زمین اجازه بدهد می توانیم بازی خوبی انجام بدهیم.»

قلعه نویی در مورد دو باخت متوالی تیمش گفت: «فوتبال همین است. رئال هم دو سه باخت داد و بعد 8 بر صفر برد. تیم ما تا زمانی که از نظر بدنی و نفری کامل نشود خوب نیست. در این لیگ می توانیم راحت به هدفمان برسیم. ما 4 مصدوم داریم که پزشکان تلاش می کنند آن ها را برای بازی آماده کنند. متاسفانه یعقوب کریمی هم در تیم امید مصدوم شده.»

سرمربی استقلال در مورد وضعیت تیم ملی امید گفت: «فوتبال همین است. ولی ببینید چه بلایی سر اکبر محمدی و خود من آوردند. چرا فکر می کنیم فقط ما کار می کنیم؟ همه تیم های دنیا دارند کار می کنند. ولی ببینید که کدام لیگ به خاطر تیم ملی 50 روز تعطیل می شود. اگر حرف بزنیم پدرمان را درمی آورند. الان همان ها می گویند جام ملت ها مهم نیست ولی به خاطر جام ملت ها من را محاکمه کردند. منچستریونایتد با فن خال و آن همه خرید، دیروز 5-3 باخت. این ها دنبال خوار کردن مربی ایرانی هستند. از افغانستان تا آلمان، ببینید کدام لیگ 50 روز تعطیل می شود. این دیگر مسابقات آسیایی است. قرار نیست با آرژانتین بازی کنیم.»

خبرنگاری از قلعه نویی در مورد دلیل حضور امیر عرب در محوطه نیمکت استقلال سوال پرسید که او گفت: «حالا حضور عرب مشکل فوتبال ماست؟ حتما کارد دارد که تردد می کند. مشکلات فوتبال ایران حل شد، فقط همین آقای عرب مانده؟ بروید ببینید چرا دلار 4 هزار تومان شده. چرا فحشا هست و پول نفت چه می شود.»

43 43


4772802
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است