گوناگون 12:48 - 24 مرداد 1397

اولین کاروان دانشگاهیان در سال ۹۷ راهی عتبات عالیات شد

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا فقیهی با اعلام این خبر گفت: نوزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، امروز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه ۹۷ با اعزام یک کاروان از دانشگاهیان استان تهران آغاز می شود و تا اول آبان ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ۵۲ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این دوره متقاضی تشرف به عتبات بودند که از آن میان ۸ هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده زائرین در قالب ۱۸۶ کاروان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد که ۱۱۶ کاروان به صورت هوایی و ۷۰ کاروان به صورت زمینی مشرف خواهند شد.

فقیهی گفت: در این دوره برای تمامی زائران عتبات دانشگاهیان وام یک میلیون و سیصد هزار تومانی برای سفرهای زمینی و دو میلیون تومانی برای سفرهای هوایی در نظر گرفته‌ایم که قرض الحسنه و بدون سود است.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: نماینده، مدیران ثابت، مداحان و خبرنگاران ستاد روز گذشته به نجف اشرف وارد شدند و هتل های محل استقرار دانشگاهیان آماده میزبانی از زائرین دانشگاهی است.

اولین کاروان در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان عصر امروز تهران را به مقصد نجف اشرف ترک خواهد کرد.


9875543
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است