وبگردی 00:49 - 14 اسفند 1393
تصاویری از جذاب‌ترین مکان‌های روی کره زمین را مشاهده می‌کنید.

تصاویری از جذاب‌ترین مکان‌های روی کره زمین

سایت مدآنلاین نوشت: برای ماه عسل هنوز تصمیم نگرفته‌اید؟ نمی‌دانید کجا بروید؟ میان سفر داخلی و خارجی هنوز تردید دارید؟ برای شما که امکان سفر خارج از کشور، آنهم به کشورهای دور فراهم است و می‌خواهید همراه با همسرتان ماه عسل را در مکانی زیبا در یکی از کشورهای دنیا بگذرانید، مدآنلاین پیشنهادهای خوبی دارد.

آیا ترجیح نمی‌دهید در آب‌های کریستالی چاله بزرگ آبی شیرجه بزنید و یا در استخرهای آب گرم پاموکال حمام بگیرید؟ بالا رفتن از کو ه‌های چین یا آفریقای جنوبی چطور؟ یا رفتن به شگفتی‌های طبیعی مثل دریاچه  هیلر یا بیابان آیینه‌ای؟ یا یک قدم زدن رمانتیک در تونل عشق؟ شاید این کلمات شما را ترغیب به سفر نکند.  برای اینکه شما را تشویق به سفر کنیم ، فهرستی از مکان‌های اعجاب‌انگیز تهیه کرده ایم که کمک می‌کند تصمیم‌تان را بگیرید و این مکان‌های شگفت‌انگیز را ببینید.

بیابان آیینه‌ای

این عکس فتوشاپ نیست! یکی از جاهای دنیاست که نباید از دست بدهید. «سالار دِ یونی» یا زمین‌های نمکی است که یکی از مکان‌های دیدنی بولیوی است. بزرگ‌ترین زمین نمکی دنیا بدون شک یک مقصد رویایی است. وقتی باران می‌بارد، تبدیل به بزرگ‌ترین آیینه دنیا می‌شود. آب حاصل از باران بیشتر از 15 سانتیمتر به عمق زمین نمکی نفوذ نخواهد کرد و به شما این حس را می‌دهد که  روی آیینه‌ای بزرگ قدم بزنید.

 

 

چاله  آبی بزرگ

این چاله بزرگ‌ترین گودال زیر آبی است که در سواحل برزیل قرار دارد. تحقیقات نشان داده که این چاله بزرگ‌ترین در نوع خودش است. از بالا شبیه یک راز زیبا است، به علاوه عمق مخفی آن شیرجه زنان کل دنیا را به خود جذب می‌کند. چاله بزرگ آبی شهرتش را به خاطر یکی از بهترین مکان‌های شیرجه گرفته است. پس مطمئن باشید که بهترین و فراموش‌نشدنی‌ترین شیرجه عمرتان را در اینجا خواهید زد.

 

 

کوه روریما، آمریکای جنوبی

شاید فکر کنید آخر دنیا پیدا شده است! اما اینجا یکی دیگر از شگفتی‌های دنیاست که در بالای کوه روریما در آمریکای جنوبی واقع شده است. این کوه اسرارآمیز همیشه پوشیده از ابرهای زیباست و به همین خاطر محلی‌ها به آن خانه بهشت می‌گویند.

 

دریاچه هیلیر، استرالیا

این دریاچه در لبه بزرگترین جزیره  استرالیا ، رشرشه آرشیپلاگو، قرار گرفته و آدم را یاد آدامس بادکنکی یا میلک شیک توت فرنگی می‌اندازد، چون رنگ این دریاچه صورتی است. انگار که زیر این دریاچه یک مزرعه  بزرگ توت فرنگی است. دانشمندان هنوز دقیقا مطمئن نیستند که چرا رنگ این دریاچه صورتی است.

چه مزرعه  توت فرنگی باشد و چه نباشد، شما  احتمالا کنجکاو می‌شوید که آیا می‌توانید در این دریاچه شنا کنید یا خیر؟ خب، یک خبر خوب، این فقط یک دریاچه نمک است .کاملا برای شنا  امن است و هیچ خطر و اثر جانبی روی مردم و حیات وحش منطقه ندارد.

 

 

چشمه آب گرم پاموکال، ترکیه

کلمه پاموکال  در زبان ترکی به معنی قصر پنبه‌ای یا دژ پنبه‌ای  است. اینجا یک مکان طبیعی با گل‌سنگ‌هایی به سفیدی برف، چشمه‌هایی داغ از تراورتن و تراس‌های از مواد معدنی است که  از جریان آب باقی مانده است. مردم ترکیه اینجا را هشتمین شگفتی دنیا می‌دانند. برای اینکه تراورتن‌ها سفید باقی بمانند، قدم زدن در داخل این آب ها ممنوع است. اما می‌شود در بعضی از آنها پا برهنه راه رفت. این مکان یکی از جاهایی است که مسافران ترکیه باید آن جا را ببینند. اما باید هر چه سریع‌تر برای رفتن به این مکان اقدام کنید چون ممکن است در سال‌های آینده ناپدید شود.

 

 

ساحل پنهان، مکزیک

اینجا بهشتی است که زیر یک گودال پنهان شده است. این ساحل در جزیره ماریتا واقع شده که به آن ساحل پنهان یا ساحل عشق می‌گویند. این مکان افسانه‌ای تا زمانی که عکس‌های اینترنتی آن پخش نشده بود،  بکر و مخفی  و خارج از دیدرس بود و پس از آن تبدیل به معروف‌ترین ساحل مکزیک شد.

 

 

جزیره  سوکوترا، یمن

برای اینکه هیچ شگفتی را از دست ندهید باید جزیره سوکوترا در یمن را ببینید. یک مثال واضح از دنیایی بیگانه، انگار که شخصیت‌های کتاب داستان دراینجا زندگی می‌کنند. انتظار نداشته باشید که بتوانید در اینجا گیاه‌هان اصلی  یا جانور پیدا کنید.این جزیره خانه 200 گونه گیاهی است که فقط در همین جا پیدا می‌شوند. بدون‌شک یک بهشت زیبا با گنج‌هایی فناناپذیر است که ستودنی است.

 

 

تونل عشق

شهر کلونان به لطف تونل قطار پوشیده از درخت‌اش خیلی سریع به شهرت رسید. این تونل در طی سالیان دراز شکل گرفته ، قطارها از آنجا عبور کرده‌اند و درخت‌ها هم این گونه شکل گرفته‌اند. مسیر تونل جان می‌دهد برای یک قدم زدن رمانتیک بعدازظهر. تونل عشق، عشاق سراسر جهان را به خود جذب کرده است. می‌گویند که اگر دو نفر دیوانه‌وار عاشق هم باشند و دست در دست هم از این تونل عبور کنند، رویاهای‌شان به حقیقت می‌پیوندد. هر کس به اینجا سفر کرده می‌گوید که این تونل رمانتیک‌ترین و زیباترین مکان در کل دنیاست. ما در دنیایی دیدنی زندگی می‌کنیم، فقط کافی‌ست چشمان‌مان را  به رویش باز کنیم. شما ترجیح می‌دهید الان کجای دنیا باشید؟

 

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

انتهای پایام/


5977713
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» این گزارش به دنبال بررسی‌های علمی یکی از باورهای اشتباه مردم در خصوص آبلیموهای سنتی تهیه شده است. شاید پس از مطالعه آن، بیشتر از قبل در خرید آبلیموهای به اصطلاح سنتی تامل کنیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» این روز‌ها واژه رژیم‌های سم‌زدایی زیاد به گوش‌مان می‌خورد و اکثر افراد در مورد «سم زدایی» یا «پاکسازی» صحبت می‌کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه عملیات وعده صادق به معنای عبور ایران از قدرت بازدارندگی به قدرت تهاجمی نیست، گفت: این عملیات بازتعریف آستانه تحمل جمهوری اسلامی نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی در رابطه با...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» برخی بر این باورند که سر راه هم قرار گرفتن افراد برای ازدواج اتفاقی نیست و سرنوشت و قسمت برخی افراد را سر راه هم قرار می‌دهد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مهمان خانه پدر موشکی ایران، حاج «حسن طهرانی مقدم» می شویم و قرار است همسر این قهرمان از فراز و فرودهای زندگیش بگوید که شنیدن و خواندنش هزار حرف و درس زندگی دارد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وقتی ما به عنوان والدین به قول خود عمل می‌کنیم، این کار به فرزندانمان کمک می‌کند احساس امنیت کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کسانی که از انسانیت دور می‌شوند باید آماده مواجه با آثار اعمال خود باشند. با این حال خداوند برای جهنمیان و انسان‌های گناهکار تخفیفاتی نیز در نظر گرفته است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» تیتراژ سریال «آژانس دوستی» به عنوان یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین تیتراژ‌های مرتبط با سریال‌های دهه هفتاد سیما محسوب می‌شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» با نزدیک شدن به روز‌های کنکور بازار صفحات و کانال‌هایی در فضای مجازی گرم شده که مدعی فروش یا پیش فروش سوالات کنکور هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یافتن فرد مناسب برای ازدواج به مهمترین دغدغه جوانان برای تشکیل خانواده تبدیل شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است