فرهنگی‌هنری 07:34 - 09 بهمن 1393
از سوی انتشارات روایت فتح صورت می‌گیرد
مدیر انتشارات روایت فتح از تولید کتاب گویا و دیجیتال از برخی از تولیدات این انتشارات در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کتاب‌هایی مانند «نیمه پنهان» و «مادران» در اولویت این طرح قرار دارند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ حسن علایی مدیر انتشارات روایت فتح با اشاره به برنامه‌های جدید این انتشارات از تولید کتاب صوتی در این انتشارات خبر داد و گفت: در نظر داریم تا از ظرفیت فضای مجازی برای انتشار کتاب‌های انتشارات روایت استفاده کنیم. در این صورت علاوه بر دسترسی آسان مخاطب به کتاب، این امکان برای وی فراهم می‌شود که آثار را با قیمت کمتری نسبت به آثار چاپی تهیه کند.



وی ادامه داد: از این منظر تولید کتاب‌های دیجیتال و گویا از برنامه‌های این انتشارات خواهد بود. در این طرح کتاب‌هایی که مخاطبان بسیاری در سال‌های اخیر علاقه‌مند به تهیه آنها بودند و به نوعی جزء آثار پرفروش انتشارات محسوب می‌شود، در اولویت قرار خواهند گرفت. 



مدیر انتشارات روایت فتح یادآور شد: در این طرح کتاب‌های «نیمه پنهان» و «مادران» این ظرفیت را دارند که در فضای مجازی مطرح شوند و مطمئناً می‌توانند نیاز مخاطبان بسیاری را از این طریق برآورده کنند. این طرح از ماه‌های آتی آغاز خواهد شد. امیدواریم که در سال آتی کتاب‌های متعددی در این قالب‌ها برای مخاطبان عرضه شود. در حال حاضر کارهای مقدماتی برای انجام این طرح صورت گرفته است. 



علایی از تغییر جلد آثار انتشارات روایت فتح خبر داد و افزود: از برنامه‌های این انتشارات ایجاد تغییرات در طراحی جلد آثار منتشر شده از سوی انتشارات روایت فتح است. این موضوع را با برخی از طراحان در میان گذاشتیم، عده‌ای موافق این اقدام بودند و آن را ضروری می‌دانستند و برخی دیگر نیز همین طراحی جلدی که وجود دارد را جذاب می‌دانستند، اما در مجموع ما به این نتیجه رسیده‌ایم که باید برای جذب مخاطب و ایجاد جذابیت بصری در آثار تغییراتی را در طراحی جلد کتاب‌ها ایجاد کنیم.





انتهای پیام/ اس


5726705
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک استاد زبان و ادبیات پارسی با اشاره به روز جهانی کتاب و حق مولف، سرانه مطالعه در ایران را در مقایسه با دیگر کشور‌ها پایین دانست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست نقد و تحلیل فیلم سینمایی درخت گردو در سالن شیخ بهایی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شش فیلم داریوش مهرجویی با قاب‌هایی شبیه به زندگی از جنس فلسفه و شعر و عرفان در جشنواره فیلم مسکو به نمایش گذاشته می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری و رونمایی از پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری برگزار و بخش‌های رقابتی، ترویجی و کارگاه‌های این دوره تشریح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ گفت: انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونسیتی باعث افتخار مردم پاکستان هم شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» افتخاری گفت: ما صدای لحظه‌ها هستیم و رادیو این توان را دارد که به روز و به لحظه صدای خود را به مخاطب برساند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری عوامل برنامه تلویزیونی« به افق فلسطین » صبح امروزدر اداره کل سازمان صدا و سیما برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فرهاد قائمیان گفت: در تدارک برگزاری نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام هستیم و امیدوارم هنرمندان عزیزمان در این عرصه افتخارآفرین باشند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پوستر ویژه به هنرمندی حسن روح‌الامین به مناسبت انتشار سروده‌ای که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات علیه اسرائیل خواندند منتشر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین تجلیل از دست اندرکاران ویژه برنامه‌های قرآنی کشور» به میزبانی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است