سیاسی 15:52 - 28 شهریور 1393
کرج -ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با بیان اینکه رشد و بالندگی امروز جامعه اسلامی مرهون رشادتهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است ، گفت: دراین دوران باورها در جامعه اسلامی تقویت شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ' سید محمد مهدی حسینی همدانی' درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: دوران دفاع مقدس ضمن تقویت خودبا وری ، تجارب خوبی درابعاد سیاسی ، نظامی ، فرهنگی و اجتماعی برای ایران اسلامی به همراه داشت.



وی ادامه داد: کسب تجربه و تلاش برای تامین امکانات با تکیه بر دانش و منابع داخلی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس در ایران اسلامی است .



نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت : تجارب دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند هستند، تجاربی که اگرسالیان سال تلاش می کردیم ، موفق به کسب آنها نمی شدیم وعزت امروز ما بواسطه رشادتهای شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است .



وی اضافه کرد: رشد علمی امروز ایران اسلامی و قرار گرفتن درمسیر بالندگی ، دشمنان را خشمگین کرده است و امروز دستیابی کشورمان به فناوری صلح آمیز هسته ای با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی، بیانگر توانمندی و خودباوری ملت ایران است.



امام جمعه کرج به ارتباط ایران و آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: برخی افراد جیره خوار غرب در کشور وجو د دارد که با وجود دفاع مردم از حقوق مسلم خود، هراز چند گاهی دست به فتنه گری می زنند اما باید بدانند خواب ارتباط با آمریکا به برکت حزب الله تعبیر نمی شود .



نماینده ولی فقیه دراستان البرز مهم ترین هدف آمریکا از حضور نظامی در عراق و سوریه را از دست ندادن نفوذ خود در منطقه دانست و گفت: تاکنون حملات نظامی این دشمن دیرینه اسلام نتیجه نداده و اکنون به اسم دفاع از حقوق بشر و حمایت از گروه های تروریستی به دنبال حفظ رژیم صهیونیستی در خاورمیانه است که براین اساس دولت های اسلامی باید وحدت خودرا حفظ کنند تا در برابر دشمن به موفقیت دست یابند.



امام جمعه کرج با اشاره به فرا رسیدن زمان بازگشایی مدارس ، بر ضرورت پرداختن به اصول تربیت اسلامی در فضاهای آموزشی تاکید کرد.



وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار ارتباط بیشتر مسوولان با مردم و عدم غفلت از برنامه های اجرایی شد.



حسینی همدانی همچنین خطاب به افرادی که با عناوین مختلف از جریان فتنه حمایت می کنند، گفت: این افراد باید از روش غلط خود دست بردارند. ک/2



2818/ 691

انتهای پیام /*


4751065
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: به همه مسئولان اعلام کرده‌ام که مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد و در این زمینه اقداماتی را هم انجام داده‌ایم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تنها راه عملی برای بازگرداندن صلح به منطقه این است که شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است