ورزشی 10:07 - 30 آذر 1393
قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر قهرمان فصل گذشته جام لیبرتادورس، فاتح رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان شد.

کهکشانی‌ها برای چهارمین بار بر قله فوتبال باشگاهی دنیا ایستادند
به گزارش عرش نیوز، پرونده رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در سال 2014، شب گذشته با دیدار تیم‌های رئال مادرید اسپانیا و سن‌لورنزوی آرژانتین بسته شد که این بازی با پیروزی 2 بر صفر قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا خاتمه یافت.

سرخیو راموس در دقیقه 37 و گرث بیل در دقیقه 51 گل‌های رئال مادرید را در این بازی به ثمر رساندند تا به این ترتیب چهارمین قهرمانی کهکشانی‌ها در نبرد قهرمانان باشگاه‌های قاره‌های دنیا در کارنامه آنها به ثبت برسد که البته سه قهرمانی قبلی سپیدپوشان در دوره‌ای که این تورنمنت با عنوان جام بین قاره‌ای شناخته می‌شد، رقم خورده بود. رئال در سال‌های 1960، 1998 و 2002 موفق به کسب جام بین قاره‌ای شده بود.

شب گذشته همچنین دیدار رده‌بندی جام باشگاه‌های جهان میان تیم‌های کروس آسول مکزیک به عنوان نماینده قهرمان لیگ قهرمانان آمریکای شمالی و مرکزی و آکلندسیتی، قهرمان لیگ قهرمانان باشگاه‌های منطقه اقیانوسیه برگزار شد که این بازی در پایان وقت‌های اضافی یک بر یک مساوی و در ضربات پنالتی آکلند با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و عنوان سوم را از آن خود کرد.

در پایان جام باشگاه‌های جهان در سال 2014، همچنین برترین بازیکنان این رقابت‌ها معرفی شد. سرخیو راموس به عنوان برترین بازیکت تورنمنت کفش طلای آدیداس، کریستیانو رونالدو به عنوان دومین بازیکن برتر کفش نقره‌ای آدیداس و ایوان ویسلیچ، مدافع میانی تیم آکلند نیوزیلند به عنوان سومین بازیکن برتر رقابت‌ها کفش برنزی را از‌ آن خود کردند.

در جام باشگاه‌های امسال همچنین تیم ستیف، قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا عنوان چهارم را از آن خود کرد و وسترن سیدنی واندرز استرالیا، قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا پنجم شد.



منبع: تسنیم


5458720
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود را برای حضور در زمین آغاز کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی اسپانیایی تیم فوتبال استقلال پس از تعطیلات فردا راهی ایران می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است