ورزشی 22:45 - 07 اردیبهشت 1394
از آنجایی که این مخلوط به هنگام صبح اثرات مطلوبی دارد، لذا لازم است آن را به هنگام ناشتا مصرف کنید.

چهار گام تا لاغری با لیمو ترش

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگر به دنبال راهی موثر و عاری از هر گونه عوارض برای کاهش وزن خود هستید، لازم است به مصرف غذاهای سالم و فعالیت های بدنی مناسب بپردازید. در طی کاهش وزن لازم است که کالری موجود در غذا پردازش شده و مواد غذایی مفید موجود در آن را به ارگان‌های بدن توزیع کند، که این نیازمند یک گوارش مناسب است.





بدون وجود یک گوارش مناسب، روند کاهش وزن به آهستگی و سختی پیش خواهد رفت. آب لیمو حاوی سطح بالایی از اسید بوده که باعث افزایش عملکرد سیستم گوارش می‌شود و به کاهش تاثیرات منفی غذاهای شیرین کمک می‌کند.

 

حال به روش‌هایی برای کاهش هرچه بیشتر وزن توسط لیمو می‌پردازم:

 

گام اول

یک لیمو را به دو نصف بریده و در یک لیوان 2.5 دسی لیتری آب گیری کنید مقداری ‌آب ولرم را داخل آن بریزید. برای این کار لازم نیست از آب سرد استفاده کنید، چرا که بدن انرژی مازادی را برای گرم کردن آب لیمو صرف کرده و روند گوارش به تعویق افتاده می‌شود.

 

گام دوم

مخلوط به دست آمده را به یکباره بنوشید. از آنجایی که این مخلوط به هنگام صبح اثرات مطلوبی دارد، لذا لازم است آن را به هنگام ناشتا مصرف کنید.

 

گام سوم

نیم دیگر لیمو را توسط سلفون بسته بندی کرده و در یخچال نگه دارید.

 

گام چهارم

در حین اجرای این دستورالعمل، سوخت و ساز بدن پیش از صرف کالری فعال خواهد شد و بالطبع آن سرعت سیستم گوارش افزایش می‌یابد. لیموناد به عنوان کار‌آمد ترین روش برای مبارزه با اضافی وزن شناخته شده است.

 

2005


6274987
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ووشوکاران کشورمان در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در چین امروز ۲ مدال طلا و ۲ نقره کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است