استانی 00:07 - 03 آذر 1393
رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد از دلیل واژگونی اتوبوس اسکانیا در محور اقلید به یاسوج خبر داد.

علت واژگونی اتوبوس اسکانیا در محور اقلید به یاسوج

منوچهر سیاهپور دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در محل اورژانس بیمارستان شهید بهشتی این شهر اظهار کرد: علت واژگونی اتوبوس عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی ادامه داد: به محض رخ دادن این حادثه مأموران پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد در محل حادثه حضور یافتند و به همراه نیروهای امدادی به انجام وظیفه پرداختند.

رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که تا چه اندازه می‌توان دلیل این واژگونی را مربوط به سیستم ترمز اسکانیا دانست، خاطرنشان کرد: همکاران ما عدم توانایی راننده را به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه دلیل بر این سانحه دانسته‌اند.

این مسئول در خصوص اظهارات یکی از مسافران که از خرابی اتوبوس و توقف آن در یکی دو مورد برای رفع مشکل سخن به میان آورده بود، تصریح کرد: سامانه 110120 را برای همین موضوع ایجاد کرده‌اند که اگر مسافران نسبت به وضعیت خودرو و یا نقص فنی نقطه نظری دارند آن را با پلیس مطرح کرده تا از رخ دادن برخی حوادث جلوگیری شود.

به گزارش فارس، اتوبوس محور اقلید به یاسوج ساعت 21 و 30 دقیقه شامگاه یکشنبه دوم آذرماه در حوالی دهستان کاکان واژگون شد که در این حادثه تعداد 33 مسافر از کل 38 سرنشین آن مصدوم شدند.


5254011
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است