بین‌الملل 22:20 - 11 تیر 1394
سخنگوی نیروی داوطلب مردمی عراق با بیان اینکه این نیروها نیازی به عملیات هوایی جنگنده های ائتلاف آمریکا ندارند، اعلام کرد خبر آزادی کامل پالایشگاه بیجی از اشغال داعش در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

بسیج مردمی: به جنگنده‌ ائتلاف نیازی نداریم
به گزارش افکارنیوز، پایگاه السومریه " احمد الاسدی " درنشستی خبری گفت: ما در مدیریت عملیات خود به جنگنده های ائتلاف بین المللی نیاز نداریم و تصمیم گیری درباره مشارکت یا عدم مشارکت نیروهای ائتلاف دراین عملیات به عهده فرمانده کل نیروهای مسلح عراق است.



الاسدی افزود که هنوز بخشی از پالایشگاه بیجی تحت کنترل و اشغال دشمن است اما بخش عمده آن، تحت کنترل نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای مسلح عراقی است.



وی افزود که در روزهای آینده، خبر آزادسازی کامل پالایشگاه بیجی را از اشغال داعش اعلام خواهیم کرد.



الاسدی تأکید کرد: به اهالی فلوجه می گوییم هر کسی که درجریان این عملیات از دشمن حمایت نکند، تلاش می کنیم تا او را از هر خطری طی این عملیات دور کنیم.



وی تصریح کرد: تروریست های داعش تلاش می کنند از شهروندان به عنوان سپرهای انسانی استفاده کنند و ما از جان های خود به عنوان سپر انسانی استفاده می کنیم تا هیچ یک از شهروندان در فلوجه یا مناطق دیگر ، اذیت نشوند و آسیب نبینند.



الاسدی گفت: اغلب نیروهای داوطلب مردمی حقوق خود را به طور منظم دریافت می کنند، و تاخیر در پرداخت حقوق برخی از آنان به مسائل اداری باز می گردد.



وی درباره خبرهای مربوط به وجود اختلافات میان مسؤولان نیروهای داوطلب مردمی با برخی از تشکیلات نیروهای مسلح گفت که هیچ اختلاف یا اشکالی بین نیروهای بسیج مردمی و گروه های مقاومت وجود ندارد.



الاسدی تصریح کرد که هیچ گروهی از مشارکت درعملیات منع نشده است و توزیع ماموریت های عملیاتی براساس تقسیم جغرافیایی یگان ها و براساس طرح حساب شده است.



الاسدی عملیات درصلاح الدین را به علت همکاری گسترده با عشایر قابل توجه توصیف و تاکید کرد، تجربه صلاح الدین درالانبار بار دیگر تکرار می شود.



وی درپایان گفت که آمادگی های مقدماتی برای آزادسازی موصل ادامه دارد و نبرد آزادسازی این شهر نزدیک خواهد بود.

6683072
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون اروپا از اسرائیل و ایران خواست تا از تشدید بیشتر درگیری خودداری کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گردان‌های القدس، شاخه جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حملات موشکی به اراضی اشغالی خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی اتحادیه اروپا ایده ایالات متحده برای انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه به نیرو‌های مسلح اوکراین را محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ارسال گلوله از این کشور به اوکراین را بهتر از اعزام نیروی آمریکایی دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پلیس پاکستان از حمله انتحاری به یک خودروی حامل کارگران ژاپنی در کراچی پاکستان خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر امور خارجه بلاروس در سفر به کره شمالی از امضای توافق‌های اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر امور خارجه بلاروس در سفر به کره شمالی از امضای توافق‌های اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» انتخابات پارلمانی هند که به عنوان طولانی‌ترین انتخابات جهان شناخته می‌شود از امروز جمعه آغاز شده و قرار است تا ماه ژوئن ادامه داشته باشد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جنبش حماس وتوی عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فرانسه با اعلام اینکه در رهگیری تعدادی از پهپاد‌ها و موشک‌های ایران علیه رژیم صهیونیستی در آسمان اردن در عملیات تنبیهی «وعده صادق» نقش داشته است، اعلام کرد که این اقدام به درخواست امان انجام شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است