فرهنگی‌هنری 18:21 - 12 اسفند 1393
اراک- ایرنا- دوره تعالی مدیریت مدرسه عصر سه شنبه با حضور مدیران و معاونین آموزش و پرورش و مدارس استان مرکزی در اراک برگزار شد.

معاون مدیرکل دفتر خلاقیت و نوآوری ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: دوره تعالی مدیریت مدرسه با ویژگی های خاص هر مدرسه در راستای توانمندسازی و رسیدن به خلاقیت آن مدرسه اجرایی شده است.



مرتضی شکوهی افزود: این برنامه با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاه تعالی بخش، مدرسه محور، مشارکت جو و کیفیت مدار در مدارس انجام می شود.



وی ادامه داد: در این دوره سعی می شود تا مدیران مدارس با ایجاد خلاقیت و نوآوری و اعمال روش هایی مطابق با تکنولوژی روز در راستای تعالی وضع مطلوب تلاش کنند.



معاون مدیرکل دفتر خلاقیت و نوآوری ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: سازمان ها و مدارس متعالی بدون سرمایه فکری و انسانی به موفقیت نمی رسند و سازمان هایی می توانند به تعالی دست یابند که فرایند رشد را طی کنند.



شکوهی گفت: در مدارس متعالی معلمان و سایر کارکنان سرمایه محسوب شده و مدیران با بهره گیری از توانمندی نیروهای انسانی مدرسه را در مسیر رشد قرار می دهند.



وی هدف از برگزاری این دوره را تربیت افرادی مشارکت جو و توانمند عنوان و بیان کرد: در این دوره مدیران مدرسه باید با استفاده از تمامی امکانات و نیروهای خود در راستای تحقق این فرایند در سه برنامه پنج ساله تلاش کنند.



معاون برنامه ریزی، پژوهش و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز گفت: ارتقا کیفیت آموزشگاهی، مدرسه محوری و تمرکزی زدایی از مهمترین مراحل اجرایی دوره تعالی مدیریت مدارس است.



بهرام حسین آبادی افزود: ارائه خدمات مشورتی، نظارت بر عملکرد مدارس، ارزیابی برنامه ها و تبادل تجربه مراحل اجرایی برنامه های این دوره هستند.



وی ادامه داد: امسال 119 نفر از مدیران مدارس استان مرکزی به تفکیک دوره در این حوزه حضور یافتند و پیش بینی شده است در سال دوم 265 نفر، سوم 293 نفر و سال چهارم 637 نفر از مدیران در این طرح حضور یابند.



حدود 262 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در دو هزار و 684 مدرسه استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.ک/2



1955/6012

انتهای پیام /*


5968642
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» گروه سینمایی هنر و تجربه از آغاز زمستان ۱۴۰۲ تاکنون ۱۳ فیلم را روی پرده سینما برد که «ایساتیس» پرفروش‌ترین و «انتخاب» کم‌فروش‌ترین آثار بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد از امروز اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» با حضور وزیر فرهنگ و جمعی از پیشکسوتان هنر خوشنویسی در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت اول اردیبهشت همزمان با روز سعدی، پیامی تصویری منتشر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» محمد دلاوری، مجری تلویزیون و روزنامه‌نگار در برنامه «بی‌واسطه» شبکه یک سیما از ضعف ساختاری شرکت‌های خودروسازی پرسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کیانو ریوز بازیگر شناخته شده سینما در حال گفتگو برای بازی در فیلمی دلهره آور با نام «سیستم سرگرمی خراب است» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صرافان گفت: من برای اولین‌بار در کودکستان عشق را تجربه کردم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بازیگر کشورمان گفت: بنا دارم برای سال پیش‌رو دو اثر با محوریت جبهه مقاومت اسلامی و نوشته‌ای از ویلیام شکسپیر را روی صحنه نمایش ببرم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امامی گفت: دو موضوع در زندگی فرهنگی و اجتماعی ما مهم هستند. یکی، مکان رویداد‌ها و دیگری، زمان رویدادهاست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته پایانی فروردین ماه با حضور ۵۸۹ مخاطب توانست بیش از ۱۳ میلیارد بفروشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است