سیاسی 12:26 - 17 مهر 1394
فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول الله سپاه، گفت: سردار همدانی جبهه دفاع مردمی را در سوریه شکل داد و با ایجاد هماهنگی میان ارتش و جبهه مردمی سوریه و حزب الله لبنان مانع سقوط سوریه شد.

نقش سردار همدانی در ایجاد جبهه مقاومت مردمی در سوریه
به گزارش افکارخبر، اسماعیل کوثری اظهار داشت: با درود و سلام به ارواح پاک شهدا حاج حسین همدانی شهادت این سردار رشید اسلام را به امام زمان و نایب بر حقش تسلیت می گویم.



نماینده مردم تهران گفت: سردار همدانی به هدف و خواسته قلبی خود دست یافت. ایشان همه زندگی خود را به مجاهدت در راه اسلام و انقلاب عدل و بعد از انقلاب، در دوران دفاع مقدس و در جبهه های مختلف صرف کرد.



فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول الله سپاه، گفت: ایشان در سوریه از روزهای اول به عنوان کسی که دغدغه کمک به کشورها و ملت های مظلوم را داشت حضور یافت و تجربیات خود را به صورت مستشاری در اختیار نیروهای مبارز قرار داده و بسیج را در سوریه پایه گذاری کرد.



وی گفت: با پیشنهاد ایشان بسیج به عنوان مقاومت مردمی در سوریه تشکیل شد و ایشان با اقدامات دقیق هماهنگی میان ارتش و نیروهای مردمی سوریه ایجاد کرد و به آموزش سازماندهی این نیروها همت گمارد.



کوثری گفت: سردار همدانی با هماهنگی ارتش نیروهای مردمی و حزب الله لبنان از سقوط سوریه جلوگیری کرد و اقدامات ایشان موجب شد سوریه باقی بماند و استکبار و صهیونیست به اهداف خود دست نیابند.



وی با بیان اینکه حدود یک سال و نیم بود که سردار همدانی از سوریه به ایران بازگشته بود گفت: ایشان مجددا با شکل گیری ائتلاف جدید علیه نیروهای تروریستی برای کمک به ائتلاف و استفاده از تجربیات ایشان به سوریه بازگشتند و به شهر حلب رفته بودند که شب گذشته به شهادت رسیدند.



فرمانده سابق لشکر ۲۷ محمد رسول الله سپاه، تصریح کرد: سردار همدانی با درایت خود جبهه مقاومت در منطقه سوریه را آنچنان هماهنگی کرده بود که برای مقابله با استکبار و صهیونیست آماده و تجهیز بودند.

7181590
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: افکار عمومی جهان بیدار شده و مصمم به متوقف کردن جنایات و سپردن جنایتکاران به محاکم صالحه بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور پارلمانی رئیس جمهور درباره تعطیلی پنجشنبه ها توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ملازهی گفت: ایران و پاکستان در قبال مسائل منطقه‌ای در خاورمیانه دیدگاه‌های مشترکی دارند که در سیاست منطقه‌ای می‌توانیم با یکدیگر هم مسیر باشم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از کارگران و گسترش اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا پرداخته اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت در انتخابات دور دوم مجلس را بسیار مهم تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه توطئه‌های جدید دشمنان علیه جمهوری اسلامی را شکست خورده تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور پس از سفر رسمی و پرکار یک روزه به سریلانکا، دقایقی پیش کلمبو پایتخت این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور به استانداران سراسر کشور دستور داد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد اهتمام ویژه داشته باشند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۹۰ داوطلب در سطح کشور در دور دوم انتخابات برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس رقابت می‌کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است