استانی 16:47 - 02 مرداد 1396
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس خبر داد:
نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بخشی از منابع صندوق توسعه ملی به مناطق محروم استان هرمزگان خبر داد‌.

اختصاص بخشی از منابع صندوق توسعه ملی به مناطق محروم هرمزگان

‌به گزارش ایسنا، ‌ناصر شریفی در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص لایحه حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی اظهار کرد: به‌منظور تولید، توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت، معادل ریالی یک میلیارد و 500 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی نزد صندوق کارآفرینی امید و دیگر بانک‌های عامل این صندوق از جمله بانک کشاورزی، پست‌بانک و بانک توسعه تعاون قرار می‌گیرد‌.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان دارای مناطق و روستاهای محروم زیادی است و نرخ بیکاری در مناطق روستایی و شهرهای کوچک نیز بالا است، خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های انجام‌شده و تلاش مجمع نمایندگان استان با مدیران بانک‌ها به صندوق‌های عامل مبنی بر اختصاص قابل‌توجهی از این اعتبار استان هرمزگان است‌.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در خصوص حوزه اختصاص این اعتبار تصریح کرد: تسهیلات موضوع این قانون به طرح‌های غیردولتی در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنایع‌دستی، منابع طبیعی، فناوری اطلاعات، معادن کوچک و دیگر خدمات در مناطق روستایی و عشایری و همچنین برای تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص می‌یابد.



انتهای پیام


9290241
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است