گوناگون 11:19 - 05 بهمن 1398
ترکیه کشوری کوهستانی و پرباران و به شکل یک مستطیل است که از سمت شرق و غرب امتداد یافته و با قرار گرفتن دریکی از حساس‌ترین و بهترین مناطق دنیا، موقعیت جغرافیایی عالی و بسیار خوبی را از آن خود کرده است.

همه‌چیز درباره تور ارزان آنتالیا

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کی سفر، ترکیه گذرگاه جنوب غرب آسیا و اروپا محسوب می‌شود و کشورهای متعددی به‌ویژه ایران از خاک ترکیه برای ترانزیت کالا و انرژی از این کشور استفاده می‌کنند، این کشور زیبا از آب‌وهوای بسیار خوب و جلگه‌ای برخوردار است و مکان‌های جالب و دیدنی بسیاری نیز دارد به دلیل همین سالانه تعداد زیادی مسافر از سراسر دنیا به آنجا سفر می‌کنند.

آنتالیا با سواحل بکر و دیدنی، هتل‌های یو آل با امکاناتی بی‌نظیر، آب‌وهوای مدیترانه‌ای و تفریحاتی منحصربه‌فرد همیشه یکی از بهترین مقاصد گردشگری خارجی و موردعلاقه‌ی گردشگران ایرانی بوده است.

در این نوشتار نکات مهمی که باید درباره سفر به آنتالیا بدانید را در کنار هم آورده‌ایم تا با یک نگاه کوتاه مهم‌ترین نکات سفر به آنتالیا و خرید تور ارزان آنتالیا را بدانید. با ما همراه باشید.

نکات مهم درباره‌ی تور ارزان آنتالیا

۱. تور لحظه آخری آنتالیا با قیمتی بسیار ارزان‌تر از تور معمولی (تقریباً ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر در مواقع خلوت سال) ارائه می‌شود؛ اما مراقب باشید که تور لحظه آخری همیشه ارزان‌ترین تور نیست! گاهی (بیشتر در روزهای شلوغ سال) تور لحظه آخری آنتالیا از تور معمولی آنتالیا گران‌تر هم هست!

۲. در زمان‌هایی مثل اواخر فروردین و تمام شدن تعطیلات نوروزی، خردادماه با شروع فصل امتحانات و اوایل پاییز با شروع مدارس و کم شدن متقاضی برای خرید تور ارزان آنتالیا، می‌توانید تور آنتالیا را با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. تور ارزان آنتالیا را در این ایام بخرید چرا که به دلیل خلوتی با قیمتی بسیار مناسب‌تر پیدا می‌شود.

۳. توجه داشته باشید که ساعت پرواز روی قیمت تور تأثیر مستقیم دارد! معمولاً پروازهای صبح پرطرفدارتر و گران‌تر هستند؛ اما پروازهای عصر و شب قیمت‌های مناسب‌تری دارند. اگر به صرفه‌جویی هزینه‌ها در سفر اهمیت می‌دهید، پروازهای شب را بخرید!

۴. کیفیت تور ارزان آنتالیا با تور معمولی آنتالیا یکسان است! در حقیقت تور ارزان آنتالیا مزیتش همین است! قیمت تور نسبت به تور معمولی حدود ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر است اما با همان خدمات و با همان کیفیت! در زمان‌های خلوت تور آنتالیا ارزان را بخرید و از یک تور باکیفیت با قیمتی بسیار ارزان‌تر لذت ببرید!

۵. یکی از تأثیرگذارترین مسائل روی قیمت تور، قیمت بلیط رفت‌وبرگشت است! در نظر داشته باشید که معمولاً هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر می‌شویم (به‌جز مواردی معدود) قیمت بلیط نیز افزایش می‌یابد! اگر بتوانید با یک برنامه‌ریزی منظم بلیط رفت‌وبرگشت خود را از قبل بخرید، هزینه‌ی کمتری پرداخت می‌کنید. در نظر داشته باشید که می‌توانید بلیط خود را تا ۳ الی ۴ ماه زودتر از موعد سفر بخرید. نگران رزرو هتل هم نباشید، معمولاً از ۱ ماه زودتر می‌توانید هتل خود را نیز رزرو کنید.

۶. هتل از دیگر عواملی است که تأثیر مستقیم روی قیمت تور دارد. درجه و ستاره هتل، امکاناتی که هتل ارائه می‌دهد و حتی دوری و نزدیکی هتل به مناطق اصلی و توریستی شهر روی قیمت هتل تأثیر مستقیم دارد. برای صرفه‌جویی در هزینه‌های تور باید هتلی مناسب را انتخاب کنید. در سایت کی سفر می‌توانید بهترین هتل‌های آنتالیا و نرخ تور آنتالیا ارزان را مشاهده کنید.

غذاهای محلی آنتالیا در تور ارزان آنتالیا

آنتالیا یکی از با قدمت‌ترین شهرهای ترکیه است. فرهنگ حاکم بر این شهر ساحلی نیز حاصل سال‌ها روبه‌رویی بشر با دریا و حوادث گوناگون است. اگر به آنتالیا سفر کردید حتماً غذاهای محلی این شهر را امتحان کنید. در ادامه لیستی از غذاهای محلی آنتالیا قرار می‌دهیم:

الف. شاک شوکای

ب. کوکوی ترکیه

ج. ساج

د. کوله

ه. کباب بره تنوری

و. کومپیر

ز. لاهماجون

تور ارزان آنتالیا و مراکز دیدنی آنتالیا

آنتالیا یکی از پرجاذبه‌ترین شهرهای ترکیه است. بیشتر گردشگران آنتالیا برای لذت بردن از سواحل مدیترانه‌ای و نیلگون آنتالیا به این شهر ساحلی سفر می‌کنند. سواحلی مثل ساحل کمر، لارا، کتبا آلتی، فاسلیس، پاتارا، کلئوپاترا، اولیموس، سورگون و کونیالتی در نوع خود از سواحل خاص مدیترانه‌ای هستند.

جاذبه‌های تاریخی آنتالیا نیز کم نیستند. آنتالیا از جمله شهرهای تاریخی و کهن ترکیه است که فرهنگ و تاریخی منحصربه‌فرد و غنی دارد. در اینجا لیستی از جاذبه‌های تاریخی آنتالیا قرار می‌دهیم:

الف. شهر باستانی آسپندوس

ب. قلعه رومی

ج. غار کارائین

د. دروازه هادریان

ه. مسجد یولی مناره

و. المپیوس و کیمرا

و...

مراکز خرید آنتالیا در تور ارزان آنتالیا

یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر، خرید کردن است! آنتالیا نیز از این قاعده مستثنی نیست!

از مراکز خرید سنتی و بازارهای روز گرفته تا مراکز خرید مدرن و مجهز. در ادامه فهرست چند مرکز خرید معروف و محبوب در شهر آنتالیا را ذکر می‌کنیم:

الف. مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

ب. مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

ج. مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

و...

هتل‌های آنتالیا در تور ارزان آنتالیا

هتل‌های یو آل آنتالیا در تمام جهان مشهوراند. چندین هتل چند ستاره‌ی بسیار مجلل در آنتالیا فعالیت دارند و هر کدام امکانات مخصوص به خود را ارائه می‌دهند. در اینجا لیست کوتاهی از مشهورترین هتل‌های آنتالیا ارائه می‌دهیم.:

الف. هتل کنکورد آنتالیا

ب. آکرا هتل

ج. کلاب هتل فالکون آنتالیا

و...

تلفن‌های ضروری آنتالیا

کد تلفن: ۹۰

پلیس: ۱۵۵

آمبولانس: ۱۱۲

آتش‌نشانی: ۱۱۰

پلیس ترافیک: ۱۵۴

راهنمای ترکیه: ۱۱۸۱۱

راهنمای فارسی‌زبانان: ۱۱۸۲۲

انتهای رپرتاژ آگهی


10360687
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است