استانی 20:52 - 26 آذر 1397

دستگاه قضایی به پرونده سرپرست غیرقانونی شهرداری گلستان ورود کند

حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن غیر قانونی خواندن روند برگزاری جلسه استیضاح شهردار گلستان و انتخاب غیرقانونی سرپرست شهرداری این شهر اظهار داشت: با توجه به این اقدام غیر قانونی شورای شهر، خوشبختانه فرماندار با تدبیر شهرستان بهارستان با ورود به موقع خود مانع از برگزاری این اقدام غیر قانونی بود.

وی ادامه داد: حرکت اخیر شورای شهر گلستان به نوعی دهان کجی به مسئولین شهرستان بهارستان و افکار عمومی به شمار می رود، چرا که بزرگان شهر در چندین جلسه با توجه به عملکرد مطلوب علیرضا عرب خواستار تجدید نظر شدند، ولی متاسفانه شورای شهر هدف خود را که همانا استیضاح و معرفی یکی از پرسنل شهرداری به عنوان سرپرست است، عملی کرد، که خوشبختانه این اقدام نیز با شکست مواجه شد .

نوروزی همچنین با اشاره به تخلفات برخی افراد در این حوزه نیز گفت: کلیه اقدامات این دسته از افراد در شورای شهر و نیز سرپرست شهرداری با اشراف کامل توسط دستگاه قضایی و اطلاعاتی در حال رصد است و به زودی شاهد ورود مقتدرانه به این پرونده خواهیم بود.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شوراها نیز نباید فراموش کنند، که سند گلستان به نام آنها ثبت نشده که هر طور بخواهند عمل کنند و مردم و مسئولین در این راستا سکوت کنند.

وی در پایان یاد آورد شد: بهتر است اعضای شورای شهر گلستان بعد از این همه حواشی و به احترام مردم و بزرگان منطقه در عملکرد خود تجدید نظر کنند.


10002819
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است