گوناگون 14:44 - 06 مرداد 1394
تصاویر محصول بدون حاشیه سونی لو رفت این محصول از قابلیت هایی مانند دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و نمایشگر ۵.۵ اینچی برخوردار است.

خبرگزاری مهر: مدتی پیش اطلاعات جدیدی درباره فعالیت کمپانی سونی بر اسمارت فونی بدون حاشیه منتشر شده بود که با رمز Lavender از آن یاد می شد اما اکنون مشخصات جدیدی از این محصول لو رفته که نشان می دهد، نام اسمارت فون جدید کمپانی سونی Xperia C۵ Ultra است.



بخش هایی از اطلاعات دفترچه راهنمای این اسمارت فون نیز منتشر شده که نشان می دهد، گوشی جدید سونی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و همینطور دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی مجهز به فلش برخوردار است.



تصاویر اسمارت فون بدون حاشیه سونی لو رفت + عکس



از دیگر قابلیت های  Xperia C۵ Ultra می توان به ۲ گیگابایت حافظه رم ، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و قابل ارتقاء تا ۱۲۸ گیگابایت و پشتیبانی از سیم کارت های نانوئی ۴G  را اشاره کرد. اسمارت فون جدید سونی از نمایشگر  ۵.۵ اینچی  Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و همینطور چیپست ۸ هسته ای ۶۴ بیتی مدیاتک MT۶۷۵۲ SoC برخوردار است.



تصاویر اسمارت فون بدون حاشیه سونی لو رفت + عکس



برخلاف شایعات گذشته که از این تلفن هوشمند با شماره مدل های  E۵۵۰۳ و E۵۵۶۳ یاد شده بود اما این محصول در دفترچه جدید با شماره مدل های  E۵۵۰۶ و E۵۵۵۳ معرفی شده است.

6824086
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است